Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT:

Interfejs do 600 pln 2013/02/19 13:01 #19429

  • Adamek120
  • Adamek120 Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Świeżak
  • Posty: 6
  • Otrzymane podziękowania: 0
Witam, dopiero zaczynam składać domowe studio, oparte o dość dobry komputer... planuje zakup jak najlepszego interfejsu pod produkcje w daw z vsti z jak najmniejsza latencją... nie znam się zbytnio na tych kartach stąd, pytam was o rady...

posiadam wieże sony z super kolumnami, dlatego nie decyduję się w tej chwili na monitory...

układy które mnie interesują to :

E-MU 0404 PCIe

Karta posiada jedno stereofoniczne wejście i wyjście analogowe oraz jedno stereofoniczne wejście i wyjście cyfrowe w dwóch formatach S/PDIF( elektrycznym i optycznym), a do obsługi instrumentów wirtualnych interfejs MIDI

Ego Systems Juli@

karta posiada interfejs audio na PCI o 4 wejściach i 4 wyjściach (2 x stereo) przy czym druga para wejść i wyjść obsługuje dźwięk cyfrowy w formatach S/PDIF oraz TosLink.

Wiem że pod Julię nie podłącze słuchawek...

co polecacie? no waham się z tym wyjściami na tych kartach... jak co to się kupi jakieś przejściówki



Mam pytanie czy warto się zainteresować, tymi kartami ?


Ego Systems Prodigy7.1 HiFi

Asus Xonar Essence ST

Asus Xonar D2/PM



-pozdro

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Adamek120.

Odp: Interfejs do 600 pln 2013/02/19 13:41 #19432

  • N.E.X.
  • N.E.X. Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forumowicz
  • Platynowy forumowicz
  • Posty: 2600
  • Otrzymane podziękowania: 330