Swoją ofertę kieruję między innymi do osób, które dokonały zakupu instrumentu firmy Korg pa5x/pa4x/pa3x/pa1000/pa700  (bądź na chwilę obecną pracują na modelu Korg pa3xLe / Korg pa2x / Korg pa1x / Korg pa900 / Korg pa800 / Korg pa600) i chciałyby szybko i bezboleśnie rozpocząć pracę z instrumentem, zapoznać się z jego obsługą oraz wykorzystaniem go na scenie. Nie ważne ile masz lat, czy jesteś Organistą, Muzykiem, Artystą i jakie jest Twoje doświadczenie w pracy z instrumentami marki Korg.

Są to jedyne w Polsce tego typu warsztaty z zakresu obsługi instrumentu marki Korg (model pa5x/pa4x/pa1000/pa3x/pa900/pa700/pa600):  250 zagadnień! 

Teraz również możliwość zdalnego szkolenia (zapytaj o szczegóły)

korg pa5x szkolenia i kursy

  • Stoisz przed zakupem Korga pa5x/pa4x/pa1000, ale obawiasz się jego obsługi?
  • Kupłeś tytułowy instrument i nie wiesz co dalej?
  • Masz nieustanne problemy z poprawną obsługą instrumentu?
  • Chciałbyś w większym zakresie wykorzystać możliwości swojego instrumentu?
  • Nie masz ochoty wykorzystywać swego instrumentu jedynie w charakterze odtwarzacza plików mp3, midi itp?
  • Zastanawiasz się czy warto wymienić swojego Korga  na wyższy model?
  • Posiadasz Korga pa4x - i chciałbyś przekształcić go w Pa4x Musikanta?

Jeżeli na choć jedno powyższe pytanie odpowiedziałeś pozytywnie to ta oferta jest właśnie dla Ciebie!

Korg pa5x - news

Szkolenie prowadzone jest przy instrumencie (do wyboru: Korg pa4x Musikant/instrument użytkownika) i ma charakter warsztatów (praktyka praktyka i jeszcze raz praktyka).

Dobór zagadnień poruszanych podczas warsztatów należy do Uczestnika.

Poniżej pełna lista zagadnień:


Poruszane tematy (program aktualizowany na bieżąco):

      1. Omówienie wszystkich najważniejszych funkcjonalności instrumentu (prezentacja możliwości instrumentu)
      2. Optymalne ustawienie instrumentu (global settings) - czyli dlaczego nie warto korzystać z domyślnych ustawień instrumentu
      3. Przygotowanie instrumentu do pracy (globalne ustawienia) - czyli dlaczego warto stosować pewne ustawienia? Omówienie poszczególnych funkcji.
      4. Przeprowadzenie operacji aktualizacji oprogramowania systemowego (Instalacja najnowszej wersji systemu operacyjnego korga pa4x, pa3x)
      5. Ustawienie instrumentu na miejscu!
      6. Poprawne nawigowanie pomiędzy podstronami (idea)
      7. Kontrola brzmienia za pomocą przycisków, suwaków, gałek
      8. Praktyczne wykorzystanie funkcji Search
      9. Wykorzystanie opcji Lirycs w stylach!
      10. Praca z funkcją Chord Sequencer
      11. Korzystanie z funkcji Split
      12. Przypisywanie różnych funkcji dedykowanym przyciskom (assignable switches)
      13. Podmiana/wykorzystanie PAD-ów podczas gry ze styli (nakładanie efektów, ustawienia poziomów equalizera itp.)
      14. Przykłady wykorzystania brzmień DNC oraz DC (Korg pa4x)
      15. Edycja gotowych styli (personalizacja)
      16. Edycja plików midi (wybrane aspekty pracy w trybie sequencer)
      17. Organizacja plików midi oraz styli w instrumencie
      18. Wykorzystanie programów performance (edycja/tworzenie własnych programów)
      19. Korzystanie z funkcji songbook (edycja wpisów, tworzenie/edycja playlist, modyfikacja rekordów, podpinanie tekstów - doskonałe rozwiązanie dla wszystkich chałturników)
      20. Wczytywanie danych (plików styli, midów, dodatkowych presetów wokalizera)
      21. Sztuczki i kruczki, – czyli jak maksymalnie wykorzystać możliwości i funkcje instrumentu (na bazie własnych doświadczeń - tego nie przeczytasz w żadnym podręczniku)
      22. Odniesienie funkcjonalności modelu Korg pa3x/pa4x w stosunku do serii: E/G firmy Roland, jak również Tyrosa 5 (czyli dlaczego warto zainwestować w pa3x/pa4x a nie Tyrosa 5/Genos?)
      23. Omówienie różnic pomiędzy modelami Musikant oraz International
      24. Korzystanie z funkcji mapowania zestawów perkusyjnych, podmiana wybranych one shotów w aktualnym zestawie,
      25. Maksymalne wykorzystanie możliwości ukrytych pod przyciskami fill w powiązaniu z automatyczną zmianą wariacji
      26. Przedstawienie najkorzystniejszej metody pracy z gotowym repertuarem (z cyklu jak to wszystko ogarnąć by nie borykać się z lukami czasowymi wynikającymi z faktu przygotowania instrumentu do odegrania kolejnego utworu)
      27. Omówienie najważniejszych funkcji jakie wniosły kolejne aktualizacje systemu operacyjnego instrumentu w Pa3x
      28. Analiza sygnału przetwarzanego przez jednostkę FX (style oraz brzmienia)
      29. Korzystanie z bloku efektów (kanały insertowe oraz master)
      30. Optymalne wykorzystanie funkcji przydzielanych do programowalnych przycisków na konkretnych przykładach - na przykładzie utworu: "Hej kawalerowie", "O Tobie kochana" czy "O królowo" - kontrolery typu włączy/wyłącz
      31. Wykorzystanie funkcji umożliwiającej przyśpieszenie utworu podczas gry ze stylu na przykładzie stylu "Cyganeczka Zosia"
      32. Programowanie instrumentu (dobieranie barw, styli, sposobu startu, podmiana sekwencji pad)
      33. Wykorzystanie komunikatu Velocity przy programowaniu brzmień warstwowych (kiedy, dlaczego jak i po co taki zabieg) - na przykładzie stylu: "Rudy się żeni"
      34. Wykorzystanie potencjału SongBooka w organizacji materiału (sztuczki i kruczki)
      35. Korzystanie z programów performance - idea (Korg pa3x)
      36. Prezentacja ciekawych funkcji umożliwiających np zmianę tempa utworu, wyzwalanie przebitek za pomocą komunikatu velocity - na przykładzie utworów "Dystans - Kalifornia", "Aleksandra"
      37. Wykorzystanie odtwarzacza Juke Box stanowiącego część oprogramowania w Korgu pa3x oraz pa4x - czyli sposób na muzykę podczas przerwy pomiędzy blokami muzycznymi
      38. Wykorzystanie suwaków w charakterze regulacji głośności barw prawej ręki
      39. Sprawne poruszanie się po wybranych funkcjach
      40. Stosowanie efektów na pojedynczych one-shotach wybranego zestawu perkusyjnego (Korg pa4x/pa1000/pa700)
      41. Wybór własnej barwy basu przeznaczonej dla sekcji Lower
      42. Programowanie sterownika EC-5 (Korg pa2x/pa3x/pa4x)
      43. Prezentacja działania kontrolera EC-5 w akcji (Korg pa2x/pa3x/pa4x)
      44. Zapisywanie ustawień do Performance/Keyboard SETa, STS-a, zapis ustawień globalnych (czyli co i kiedy stosować)
      45. Programowanie kontrolerów ciągłych
      46. Ustawienia adaptacyjne mikrofonu (moduł TC Helicon) - czyli jak ustawić TC-Helicon, aby nie było problemu z poziomem sygnału z mikrofonu podczas pracy na scenie - globalne ustawienia TC Helicon
      47. Po co przycisk "Unlock" przy wyświetlaczu i jak z niego umiejętnie korzystać? (Korg pa3x wersja 76-klawiszy)
      48. Sterowanie wybranymi ustawieniami modułu TC Helicon w czasie rzeczywistym!
      49. Dlaczego moje programy STS nie chcą się zapisać?
      50. Dlaczego nie mogę skorzystać jednocześnie z 3 efektów insertowych (choć Korg daje taką możliwość)?
      51. Programowanie i zapisywanie własnych presetów harmonizera wokalnego TC Helicon, edycja istniejących wpisów.
      52. Wykorzystanie możliwości sekcji MasterFX - czyli co zrobić, gdy 3 sloty insertowe to za mało?
      53. Zaawansowane metody wykorzystania bloku efektów FX (nakładanie wielu efektów na jeden instrument/nakładanie niezależnych efektów na kilka instrumentów itp).
      54. Edycja brzmień w trybie uproszczonym 
      55. Programowanie wybranych kontrolerów ciągłych (filtr oraz rezonans) umożliwiających edycję brzmień w czasie rzeczywistym
      56. Dlaczego po aktualizacji systemu i po powtórnym przywróceniu danych z kopii zapasowej nie widzę nowych programów performance oraz brzmień, które pozyskałem w ramach aktualizacji OS-a?
      57. Tips and tricks (czyli triki, sztuczki i kruczki, o których nie znajdziesz informacji nawet w pełnym wydaniu anglojęzycznej instrukcji obsługi!)
      58. Tryb zaawansowany a tryb uproszczony - z którego korzystać i dlaczego?
      59. (Korg pa3x/pa900)
      60. Jak uwydatnić wybrane składowe zestawu perkusyjnego w stylu? - zaawansowana edycja zestawów perkusyjnych
      61. W jakiej sytuacji wykorzystać jeden z trzech trybów STS (STS MODE)?
      62. Praca z danymi, czyli jak wczytywać pojedyncze style (koniec bałaganu w bankach Favourite/User, koniec ze znikającymi stylami)
      63. Automatyzacja podczas gry ze styli (wykorzystanie umiejętności podczas obsługi imprezy tanecznej np.wesela)
      64. Porządki na dysku twardym instrumentu
      65. Korzystanie z oprogramowania SongBook editor v1.4.1/1.5/2.0/3.0 - omówienie jego najważniejszych funkcjonalności oraz praktyczne użytkowanie (Korg pa3x/Korg pa4x)
      66. Wykorzystanie markerów (znaczników) zapisywanych do plików MIDI, celem szybkiego przejścia do wskazanego punktu czasowego pliku MIDI - czyli co zrobić, gdy plik midi "się kończy" a wypadałoby przedłużyć utwór o refren!
      67. Wykorzystanie sekcji LOWER podczas gry ze styli (sekcja lower z basem/bez basu/aktywna nieaktywna)
      68. Dostosowywanie poziomu głośności poszczególnych warstw (sekcja UPPER)
      69. Jednoczesna zmiana poziomów głośności wszystkich ścieżek stylu z zachowaniem proporcji! (Korg pa3x/Korg pa4x)
      70. Przywoływanie różnych (wcześniej zaprogramowanych) presetów wokalnych podczas odtwarzania pliku MIDI czy gry ze STYLU
      71. Optymalne ustawienia interfejsu S-Video (VIF4 Video Interface) – jeśli obecny w instrumencie (Korg pa900/Korg pa3x)
      72. Wczytywanie dodatkowych presetów wokalnych (na przykładzie presetów Dynamixa: Voice Processor Preset)
      73. Poprawne zarządzanie bankami styli/pojedynczymi stylami (wyciąganie pojedynczych styli z instrumentu)
      74. Język polski do wyboru - czyli czy instrument może komunikować się z nami w języku polskim? (Korg pa3x Korg pa4x)
      75. Nagrywanie własnych wystąpień do mp3 (z wokalem)
      76. Sens funkcji Style change
      77. Globalne ustawienia TC Helicon - czyli co zrobić, aby wokal przetwarzany przez procesor TC Helicon był dobrze słyszalny
      78. Konwersja midów do styli (Korg pa4x)
      79. Korzystanie z gotowych zestawów brzmień Keyboard Sets Library (Korg pa4x)
      80. Korzystanie z funkcji "My Settings" (Korg pa4x/Korg pa900)
      81. Poprawne ustawienie procesora MaXX Audio - wczytywanie własnych presetów + ustawienia z których aktualnie korzystam (Korg pa4x)
      82. Porady na temat, jaki tablet oraz okablowanie kupić, pomoc w zakupie i instalacji i konfiguracji oprogramowania obsługującego repertuar  z poziomu tabletu na miejscu podczas szkolenia
      83. Konfiguracja i użytkowanie aplikacji zarządzającej repertuarem współpracującej z Korgiem (koniec z segregatorami)
      84. Korzystanie z oprogramowania umożliwiającego bezprzewodowy transfer tekstów na potrzeby repertuaru.
      85. Edycja repertuaru w songbooku z pomocą SoongBook edytora - praktyczne porady podczas pracy z aplikacją w połączeniu z programem obsługującym teksty piosenek w tablecie.
      86. Zapis własnych ustawień harmonizera wokalnego, MaXX Audio itp (Korg pa3x Korg pa4x) - uwaga możliwość pozyskania 8 dodatkowych ustawień MaXX Audio (persety wysyłane drogą mailową - zapytaj o szczegóły)
      87. Ładownie wpisów w songbooku za pomocą tabletu (Korg pa2x)
      88. Konwersja tekstów zapisanych Wordzie na PDF (na potrzeby aplikacji  obsługującej repertuar w tablecie) - uwaga możliwość pozyskania ponad 600 gotowych sformatowanych tekstów w formacie PDF pod konkretne utwory! (teksty wysyłane drogą mailową - zapytaj o szczegóły)
      89. Skierowanie sygnału mikrofonu przepuszczanego przez harmonizer wokalny na niezależny kanał insertowy miksera (Korg pa3x/Korg pa4x)
      90. Korzystanie z zestawów "Keyboard set" (Korg pa4x)
      91. Zastosowanie i właściwe ustawienie funkcji TalkOver (Korg pa3x/Korg pa4x)
      92. Korzystanie z suwaków w czasie rzeczywistym podczas sterowania procesorem wokalnym (Korg pa3x/Korg pa4x)
      93. Poszczególne tryby "slider mode" w praktyce
      94. Wyciszanie wybranych ścieżek w plikach midi (metoda twarda oraz miękka)
      95. Transpozycja całych plików MIDI (metoda twarda oraz miękka)
      96. Przenoszenie wybranych ustawień pomiędzy STS-ami, wpisami w SongBooku (Korg pa3x/ Korg pa4x)
      97. Zapis własnych ustawień Performance, presetów wokalnych (Vocal presets) (Korg pa3x/ Korg pa4x) - uwaga możliwość pozyskania 20 gotowych presetów przygotowanych na własne potrzeby dla korga pa3x oraz korga pa4x (presety wysyłane drogą mailową - zapytaj o szczegóły)
      98. Korzystanie z sampli firm trzecich - czy warto? (Korg pa3x)
      99. Sposób na organizację barw (w sety) w przypadku klawiszowców grających w żuwych składach (Korg pa3x/Korg pa4x)
      100. Przeszukiwanie danych oraz sposoby na łatwe "poruszanie się" i odnajdowanie wpisów w SongBooku (Korg pa3x/Korg pa4x)
      101. Budowanie bloków muzycznych w SongBooku (Korg pa3x/Korg pa4x)
      102. Transpozycja pliku MIDI do interesującej nas tonacji, wykorzystywanej podczas gry prawą ręką z uwzględnieniem tonacji ułatwiającej zaśpiewanie (Korg pa3x/Korg pa4x)
      103. Możliwość zapoznania się z Korgiem pa4x Musikant na miejscu (wykazanie różnic pomiędzy wersjami International a Musikant)
      104. Korzystnie z funkcji Glide oraz Portamento (Korg pa3x/Korg pa4x)
      105. Sposób na podzielenie klawiatury na więcej niż 2 strefy (Korg pa3x/Korg pa4x)
      106. Dostosowanie ustawień instrumentu na potrzeby sal "trudnych akustycznie" (z dużym pogłosem)
      107. Kopiowanie efektów pomiędzy kanałami insertowymi
      108. Reorganizacja Setlist w ramach Songbooka
      109. Konfiguracja aplikacji SongBook+, służącej do wyświetlania tekstów na tabletach Apple (iPad), do pracy z Korgiem pa3x/pa4x
      110. Nagrywanie utworów MIDI, podmiana brzmień, zmiana transpozycji oraz tempa pliku MIDI
      111. Zapis (zgrywanie) plików midi do mp3 (Korg pa4x/ Korg pa3x/ Korg pa900/ Korg pa1000/ Korg pa700)
      112. Prosta edycja zarejestrowanych w formacie MIDI songów (podmiana akordu, zmiana wariacji)
      113. Dogrywanie ścieżku wokalnej do zarejestrowanych songów
      114. Ładowanie plików PCG z Korga Tritona do Korga pa3x/pa4x - czyli sposób na dodatkowe brzmienia
      115. Pomoc w przeniesieniu materiału z Korga pa3x do Korga pa4x
      116. Dlaczego nie mam pogłosu na wokalu korzystając z TC-Helicona? Przekręcenie gałki Reverb/delay maksymalnie w prawo nie przynosi pożądanego efektu.(Korg pa4x/ Korg pa3x)
      117. Sposoby na dezaktywację ścieżki nr 4 w pliku MIDI (Korg pa4x/ Korg pa3x/ Korg pa900)
      118. Jak odtwarzać pliki MIDI? Omówienie różnych metod - wskazanie optymalnego podejścia (Korg pa4x/ Korg pa3x/ Korg pa900)
      119. Jak poprawnie edytować pliki MIDI by zagrały lepiej? (podstawowa edycja z poziomu sekwencera - podmiana instrumentów, wysyłka sygnału do ścieżek insertowych/globalnych, rozmieszczenie w panoramie, ustawienia poziomów korektora, dezaktywacja wybranych ścieżek, dogrywanie nabicia, edycja tempa, transpozycja, podmiana zestawów perkusyjnych na samplowane itp.) (Korg pa4x/ Korg pa3x/ Korg pa900)
      120. Zaprogramowanie na stałe wybranych funkcji pod programowalne przyciski (Korg pa4x/ Korg pa3x/ Korg pa900)
      121. Wykorzystanie potencjału dwóch odtwarzaczy MIDI/mp3 w połączeniu z SongBookiem/Playlistami (pozbądź się przestojów pomiędzy utworami) (Korg pa4x/ Korg pa3x/ Korg pa900)
      122. Edycja wyeksportowanej z instrumentu bazy Songbook w komputerze (Korg pa4x/ Korg pa3x/ Korg pa900)
      123. Przywracanie fabrycznych ustawień instrumentu (po skasowaniu/nadpisaniu fabrycznych barw, styli) (Korg pa4x/ Korg pa3x/ Korg pa900)
      124. Wzbogacanie brzmień gitarowych o dodatkowe efekty gitarowe - zapis ustawień (Korg pa4x/ Korg pa3x/ Korg pa900)
      125. Uzupełnianie pustych komórek pojedynczymi stylami po załadowaniu całego SETa (Korg pa4x)
      126. Podmiana barw w plikach MIDI uwaga dostępny poradnik ilustrowany screenami po polsku w wersji PDF - (poradnik wysyłany drogą mailową - zapytaj o szczegóły)
      127. Zdejmowanie kłódki z zabezpieczonych plików MIDI (czerwona kłódka przy nazwie pliku)
      128. Rozwiązanie problemów z "niedziałającym" Heliconem (czyli dlaczego nie mam efektów na wokalu)
      129. Tworzenie kopii zapasowej ustawień oraz wszelkich danych, zarządzanie backupem. (Korg pa4x/ Korg pa3x/ Korg pa900)
      130. Przywracanie ustawień fabrycznych ("zerowanie" ustawień instrumentu). (Korg pa4x/ Korg pa3x/ Korg pa900)
      131. Modyfikowanie ustawień STS/KeyboardSETów w ramach wpisu w Songbooku (Korg pa4x/ Korg pa3x/ Korg pa900)
      132. Korzystanie z mikrofonu pojemnościowego wpiętego w instrument. (Korg pa4x/ Korg pa3x/ Korg pa900)
      133. Dostęp do instrumentu z poziomu komputera, operacje na plikach/folderach (Korg pa4x/ Korg pa3x/ Korg pa900)
      134. Uzupełnianie pustych komórek pojedynczymi stylami po załadowaniu całego SETa (Korg pa4x/ Korg pa3x/ Korg pa900)
      135. Organizacja styli w komórkach USER (Korg pa4x/ Korg pa3x/ Korg pa900)
      136. Edycja gotowych programów Performance/KeyboardSET-ów, sposoby na szybki zapis (Korg pa4x/ Korg pa3x/ Korg pa900)
      137. Tablet czy monitor, które rozwiązanie wybrać? Plusy i minusy każdego z rozwiązań (Korg pa3x/pa4x/pa1000/pa700)
      138. Zapis zmodyfikowanych plików MIDI (Korg pa4x/ Korg pa3x/ Korg pa900/ Korg pa1000/ Korg pa700)
      139. Edycja poszczególnych nut w edytorze MIDI - położenie, velocity, wybrzmienie (Korg pa4x/ Korg pa3x/ Korg pa900/ Korg pa1000/ Korg pa700)
      140. Importowanie (podpięcie) seta Musikanta czy dowolnego seta z Korga pa3x do Korga pa4x jako Direct (Korg pa4x/pa1000/pa700)
      141. Usuwanie wybranego elementu perkusyjnego w ramach zestawu Drum Kit w stylu/songu (Korg pa3x/pa4x/pa1000/pa700)
      142. Niedoskonałości konwertera MIDI do stylu (Korg pa4x/pa1000/pa700)
      143. Sposoby na wzbogacanie (wypełnienie) stylu indywidualnym zestawem padów i nie tylko (Korg pa3x/pa4x)
      144. Wczytywanie pojedyńczych styli/brzmień/presetów wokalnych z SETa (Korg pa3x/pa4x/pa1000/pa700)
      145. Globalna konfiguracja TC Helicona (gotowe screeny z ustawieniami) (Korg pa3x/pa4x)
      146. Ustawienie parametrów korekcji barwy prawej ręki w ramach keyboardSETa (błyskawiczne porównanie brzmienia przed i po korekcji, błyskawiczne zrestetowanie ustawień korekcji, zapis ustawień) (Korg pa3x/pa4x)
      147. Proporcjonalne ustawienie poziomów głośności wszystkich ścieżek! w pliku MID (Korg pa3x/pa4x/pa1000/pa700)
      148. Aktualizacja systemu operacyjnego do wersji 2.0/2.2.1 (na miejscu) (Korg pa4x)
      149. Omówienie najciekawszych zmian, które zostały zaimplementowane w ramach wersji 2.0 (Korg pa4x)
      150. Dlaczego Direct Styles nie ładuje plików po uruchomieniu instrumentu? (Korg pa4x/pa1000/pa700)
      151. Arpegiator w korgu pa? Tak! - Graj przebiegami arpegiatorowymi w oparciu o dowolnie wybrane brzmienie. (Korg pa4x/pa1000/pa700)
      152. Personalizacja KeyboardSETa (transpozycja i strojenie poszczególnych barw składowych, strojenie, nakładanie efektów indywidualnych oraz współdzielonych, określanie intensywności ich działania, harmonizacja, rozmieszczenie w panoramie, poziomy głośności, miksowanie barw, proporcjonalne zgłaśnianie, ściszanie, korekcja brzmień składających się na warstwę, triming - sposób na uniknięcie przesterów zbyt intensywnie podkręconego brzmienia, porównanie brzmienia przed i po korekcji, błyskawiczne przywracanie domyślnych ustawień EQ, brzmienia poli- i monofoniczne) (Korg pa4x/pa3x/pa1000/pa700)
      153. Jak prawidłowo korzystać z funkcji TalkOver? (konfiguracja, idea działania) (Korg pa4x/ Korg pa3x/Korg pa2x/Korga pa1000)
      154. Omówienie budowy TC-Helicona (Korg pa4x/pa3x/pa1000) – spojrzenie na TC Helicona w pa1000 przez pryzmat modeli pa3x oraz pa4x
      155. Korzystanie z systemu numeracji plików MIDI bez konieczności używania SongBooka (wyszukiwanie plików MIDI po numerach, eksport listy plików z ich numerami, idea numeracji plików) (Korg pa4x/pa3x/pa1000/pa700)
      156. Dlaczego nie mam pogłosu na wokalu korzystając z TC-Helicona? Przekręcenie gałki Reverb/delay maksymalnie w prawo nie przynosi pożądanego efektu. (Korg pa4x/pa3x/pa1000)
      157. Jak prawidłowo korzystać z opcji Delete Note w trybie Style Record? Idea działania (Korg pa4x/pa3x/pa1000)
      158. Jak transponować wyłącznie brzmienie "prawej ręki" przy zachowaniu transpozycji pliku MIDI? (Korg pa4x/pa3x/pa1000)
      159. Jak transponować plik MIDI, przy zachowaniu transpozycji "prawej ręki"? (Korg pa4x/pa3x/pa1000)
      160. Jak zarejestrować materiał audio z udziałem interfejsu typu Apollo Twin MKII oraz aplikacji Fl Studio 20 (Korg pa4x/pa3x/pa1000) - nagrywanie wokalu oraz lini melodycznej
      161. Wielościeżkowe rejestrowanie SONGu w postaci pliku MIDI (Korg pa4x/pa3x/pa1000)
      162. Dodawanie akordów do plików MIDI wyświetlanych razem z tekstem (Korg pa4x/pa1000)
      163. Hurtowa podmiana pojedynczych nut (np. stopy) w plikach MIDI w obrębie tego samego zestawu (Korg pa4x/pa3x/pa1000)
      164. Prawidłowe korzystanie z filtrów komunikatów podczas edycji pliku MIDI (Korg pa4x/pa3x/pa1000)
      165. Zmiana tempa i jej zapis do pliku MIDI (Korg pa4x/pa3x/pa1000)
      166. Jak naprawić zepsute programy Perforrmance w korgu pa2x (fixtura)
      167. Wakazówki ułatwiające programowanie w Songbooku (najczęstrze błędy, informacje czego unikać, jak pracować)
      168. Różnica pomiędzy KeyboardSETami a STSami - wyjaśnienie
      169. W jaki sposób skasować wszystkie sample, MULTISAMPLE z instrumentu (dotyczy użytkownków posiadających kłopoty z zarządzaniem pamięcią próbek) (Korg pa4x/pa3x/pa1000)
      170. Stosowanie wyjść OUT 1 & 2 - wyjaśnienie różnicy w stosunku do wyjść audio L/R (Korg pa4x/pa3x/pa1000)
      171. Rejestrowanie danych z wyjść OUT 1 & 2 w edytorze typu Fl Studio (Korg pa4x/pa3x/pa1000)
      172. Prawidłowa instalacja sterownika umożliwiającego komunikację instrumentu z DAWem np Fl Studio (Korg pa4x)
      173. Odtwarzanie pliku MIDI w DAWie z wykorzystaniem brzmień instrumentu (instrument jako moduł brzmieniowy)
      174. Instalacja systemu operacyjnego Korg NEXT v3.1 dla Korga pa4x (Korg pa4x). Jeżeli nadal działasz na systemie 1.XX/2.xx zapraszam do siebie. Oferuję bezpieczną procedurę aktualizacji do najnowszego wydania bez utraty danych.
      175. Przedstawienie korzyści płynących z nowych funkcji wdrożonych w ramach systemu OS 3.0/3.1 (Korg pa4x)
      176. LongPress jako sposób na szybki zapis wybranych ustawień (presetu wokalnego, keyboarseta, stylu, strefy podziału, rekordu w SongBooku itd.) (Korg pa4x/pa1000/pa700)
      177. Sposób na cztery własne KeyboardSETy na stałe (np, piano, akordeon, sax i gitara) (Korg pa4x)
      178. Sposób na dezaktywację dynamiki prawej ręki (Korg pa4x/pa3x/pa1000)
      179. Sposób natychmiastowy dostęp do wybranej barwy w ramach danej kategorii KeyboardSET (Korg pa4x/pa3x/pa1000)
      180. Funkcja EXPRESSION – wykorzystaj pedał do zwiększenia dynamiki barw prawej ręki (Korg pa4x/pa3x/pa1000)
      181. HARMONIZER W KORGu Pa3x a pliki MIDI uwaga dostępny poradnik ilustrowany screenami po polsku w wersji PDF - (poradnik wysyłany drogą mailową - zapytaj o szczegóły)

      182. Dogrywanie drugiego głosu do pliku mp3 (Korg pa4x/Korg pa1000/Korg pa700)

      183. Eksportowanie repertuaru z SongBooka do Excella (Korg pa4x/Korg pa1000/Korg pa700)
      184. Przenoszenie styli pomiędzy sekcjami Direct a User (Korg pa4x/Korg pa1000/Korg pa700)
      185. Edycja zestawów perkusyjnych, nakładanie efektów na pojedyncze elementy zestawu i zapis (Korg pa4x/Korg pa1000/Korg pa700)
      186. Tworzenie i zapis własnych KeyboardSETów na bazie już istniejących (Korg pa4x/Korg pa1000/Korg pa700)
      187. Tworzenie i zapis własnych presetów wokalnych na bazie już istniejących (Korg pa4x/Korg pa1000/Korg pa700)
      188. Tworzenie i zapis własnych ustawień  procesora MaXX Audio (Korg pa4x/Korg pa1000/Korg pa700)
      189. Wykorzystanie samplera do tworzenia własnych zestawów perkusyjnych na bazie próbek WAV (Korg pa4x/Korg pa1000/Korg pa700)
      190. Edycja/przebudowa istniejących zestawów perkusyjnych (Korg pa4x/Korg pa1000/Korg pa700)
      191. Podmiana próbek typu One Shot pomiędzy zestawami perkusyjnymi (Korg pa4x/Korg pa1000/Korg pa700)
      192. Namiastka funkcji registration z Tyrosa/Genosa w Korgu (Korg pa4x/Korg pa1000/Korg pa700)
      193. Dekodowanie informacji zapisanych w nazwach brzmień (Korg pa4x/Korg pa1000/Korg pa700)
      194. Tworzenie stylu z dostępnych padów z pełną kontrolą tempa. Zapis takiego "stylu" do pamięci instrumentu (Korg pa4x/Korg pa1000/Korg pa700)
      195. Funkcja Memory - programowanie oraz zapis (Korg pa4x/Korg pa1000/Korg pa700)
      196. Możliwości sterowania instrumentem za pomocą tabletu (Korg pa4x/Korg pa1000/Korg pa700)
      197. Dwie różne barwy na całej strefie w zależności od siły docisku (Korg pa4x/Korg pa3x)
      198. Wykorzystanie styli FS w praktyce (Korg pa4x/Korga pa1000/Korg pa700)
      199. Funkcja synchro STOP w praktyce (Korg pa4x/Korg pa3x)
      200. Chord Sequencer a Kaoss (Korg pa4x/Korga pa1000/Korg pa700)
      201. Klawisze typu Long press i ciekawe skróty klawiaturowe (Korg pa4x/Korga pa1000/Korg pa700)
      202. Synchroniczny start w trybie Song Play – sens stosowania (Korg pa4x/Korga pa1000/Korg pa700)
      203. Gdy wiesi się instrument…. Postępowanie (Korg pa4x/Korga pa1000/Korg pa700)
      204. Sposób na szybki zapis własnych ustawień procesora wokalnego (Korg pa4x/Korga pa1000/Korg pa700)
      205. Weryfikacja ilości dostępnego miejsca na dysku HDD oraz dysku SD (Korg pa4x/Korga pa1000/Korg pa700)
      206. Jaki monitor (ekran) zewnętrzny do karaoke kompatybilny z korgiem pa. Na co zwrócić uwagę przy wyborze? Konfiguracja (Korg pa4x/Korga pa1000/Korg pa700)
      207. Jak na stałe wyciszyć ścieżkę zawierającą linie melodyczną w plikach MIDI bez ingerencji w sam plik? (Korg pa4x/Korga pa1000/Korg pa700)
      208. Co zrobić, gdy nie działa mikrofon w korgu pa? (Korg pa4x/Korga pa3x)
      209. Jak kasować pliki z dowolnego nośnika z poziomu korga? (Korg pa4x/Korga pa1000/Korg pa700)
      210. Na co zwrócić uwagę podczas zakupu używanego korga pa? (Korg pa4x/Korga pa1000/Korg pa700)
      211. W jaki sposób indywidualnie transponować poszczególne barwy prawej ręki (UPPER1, UPPER2, UPPER3), oraz barwę lewej ręki (LOWER)? (Korg pa4x/Korga pa1000/Korg pa700)
      212. Co zrobić, gdy nie działa mikrofon w korgu pa? (Korg pa4x/Korga pa1000/Korg pa700)
      213. Jak kasować pliki z dowolnego nośnika/dysku z poziomu korga? (Korg pa4x/Korga pa1000/Korg pa700)
      214. Na co zwrócić uwagę podczas zakupu korga pa? (Korg pa4x/Korga pa1000/Korg pa700)
      215. Jaką funkcję pełnią wszystkie złącza dostępne w kogu pa? (Korg pa4x/Korga pa1000/Korg pa700)
      216. W jaki sposób indywidualnie transponować poszczególne barwy prawej ręki (UPPER1, UPPER2, UPPER3), oraz barwę lewej ręki (LOWER)? (Korg pa4x/Korga pa1000/Korg pa700)
      217. W jaki sposób sterować akordami akompaniamentu za pomocą prawej ręki? (Korg pa4x/Korga pa1000/Korg pa700)
      218. Jak dodać style do wolnych komórek z poziomu karty FACTORY?
      219. Wady i zalety CHORD SEQUENCERA (korg pa4x)
      220. Zarządzanie plikami instrumentu (korg pa4x)
      221. Aktywacja Velocity oraz Aftertouch na poszczególnych warstwach upper. Globalna konfiguracja czułości Velocity oraz Aftertouch (korg pa4x)
      222. Aktywacja oscylatora za pomocą After touch (Osc Trigger mode /Sound > Basic > OSC) (korg pa4x)
      223. Tryby pracy kontrolerów DNC (Booking/Toogle) oraz ich statusy odzwierciedlone w kolorze indykatorów (miga/świeci) (korg pa4x)
      224. This is not a PA file - jak sobie poradzić z błędem również w kontekście styli, które są plikami kompatybilnymi z modelem korga pa
      225. Wysyłka dźwięku metronomu na odzielne wyjście OUT dla perkusisty (Korg pa3x/pa4x/pa5x)
      226. Ustawienia transpozycji nie chcą się zapisać do SongBooka - rozwiązanie (korg pa3x, korg pa4x, korg pa1000, korg pa700)
      227. Co nowego w korgu pa5x? - i dlaczego warto go kupić? (korg pa5x)
      228. Wykorzystanie funkcji MATRIX w praktyce - opcje zaawansowane (korg pa5x)
      229. Nowa sekcja miksera cyfrowego w tym FINALIZER (korg pa5x)
      230. Mieszanie dwóch styli (przerzucanie wybranych ścieżek jednego stylu i odtwarzanie go z innym) (korg pa5x)
      231. Konwersja styli z korga pa4x na format KST w korgu pa5x (korg pa5x)
      232. Ładowanie zaimportowanych danych z Korga pa4x do pa5x (korg pa5x)
      233. Ekran paskowy - programowanie przycisków oraz suwaków w korgu pa5x (korg pa5x)
      234. Sekcja ulubionych brzmień - edycja, zapis, praktyczne wykorzystanie (korg pa5x)
      235. Markery w pliku MIDI - nowe (korg pa5x)
      236. System i struktura plików oraz folderów - zarządzanie danymi (korg pa5x)
      237. Zmiana zakresu działania Joysticka (pitch bender) (korg pa5x)
      238. Migracja (konwersja) danych songbooka z modelu pa4x na pa5x oraz jej problemy
      239. Tworzenie kopii zapasowej w praktyce w Korgu pa5x
      240. Powrót do menu głównego po przejściu w głębsze jego pokłady
      241. Konfiguracja sekcji procesora wokalnego (przyciski i suwaki) - czyli jak odzyskać panowanie nad wokalem (Korg pa5x)
      242. Aktualizacje do kolejnych wersji korga pa5x w praktyce
      243. KaoOS w praktyce (Korg pa5x)
      244. Edycja Sekwencji akordów w ramach Chord Sequence (Korg pa5x)
      245. Rozbudowane możliwości matrycy MATRIX w praktyce w kontekście OSa v1.3 (Korg pa5x)
      246. Różne poziomy głośności danej ścieżki w stylu w poszczególnych wariacjach (Korg pa5x)
      247. Edycja styli z wykorzystaniem edytora styli w Korgu pa5x
      248. Konwersja styli z pa3x na pa5x
      249. Budowa mixera oraz wykorzystanie jego potencjału (Korg pa5x)
      250. Rozwiązanie problemu z niewidocznymi presetami po aktualizacji do OSa 1.3 (KORG PA5X)
      251. Sposoby na końcowy szlif stylu i barw prawej ręki (Korg pa5x)
      252. Zagadnienia własne Uczestnika

Poznaj również: Poradniki dla Korga pa w postaci plików PDF (tutoriale) - instrukcja obsługi

Zagadnienia omawiane są na konkretnych przykładach. Zapewniam profesjonalne podejście, znakomitą atmosferę.
Gwarantuję, że będziesz zadowolony.

Powyższa oferta w szczególności kierowana jest do osób, które dokonały przesiadki z modeli innych firm (Yamaha, Ketron, Roland), jak również dla właścicieli wcześniejszych/innych modeli marki Korg, którzy chcą wycisnąć z instrumentu tyle, ile się da a jednocześnie nie mają czasu na studiowanie okrojonego wydania polskiej wersji instrukcji obsługi (ta stanowi jedynie 16 % tego, co znajdziemy w wersji oryginalnej), bądź też mają problem z interpretacją zawartości anglojęzycznego manuala (na życzenie udostępniam polskojęzyczne wydanie instrukcji obsługi).

Właścicielu modelu pa2x/pa1x/pa3xLe/pa3x - jeżeli poważnie zastanawiasz się nad zakupem modelu pa5x/pa4x/pa1000, masz nadal wątpliwości, zachęcam gorąco do udziału w warsztatach, które zdecydowanie rozwieją Twoje wątpliwości co do ewentualnego zakupu Korga pa4x/pa5x/pa1000.

Zastanawiasz się nad zakupem instrumentu konkurencji (np. Yamaha Tyros 5/Genos), zadzwoń i dowiedz się dlaczego właśnie Korga a nie Yamaha? Postaram Cię przekonać właśnie do produktu z rodziny Korga. Dowiesz się gdzie najlepiej kupić oraz gdzie zdecydowanie nie robić zakupów swego wymarzonego instrumentu!

p.s. Uczestnik warsztatów (na życzenie) otrzymuje BEZPŁATNIE  SETa zawierającego songstyle popularnych zagranicznych utworów, oraz instrukcję obsługi w języku polskim Korg pa3 lub Korg pa4x.

 

Miejsce szkolenia: Sieradz - centrum Polski (województwo łódzkie)

Szkolenie ma charakter indywidualny - jednoosobowe! (ale widziane również grupy: 2-3 osobowe)

W przypadku pytań proszę o kontakt telefoniczny:

tel. 503-326-918

 

Nie możesz przyjechać, masz za daleko? To nie problem. Istnieje możliwość nabycia autorskich materiałów w formacie PDF dla wybranych rozwiązań (zapytaj o szczegóły)
Chętnie odpowiem na Państwa pytania.
Zapraszam do współpracy.

 

Sprawdź również:

Kurs obsługi (szkolenie - warsztaty) Korg pa5x International / Korg pa5x Musikant / Korg pa4x International / Korg pa4x Musikant / Korg pa3x International / Korg pa3x Musikant / Korg pa3xLE / Korg pa2x / Korg pa900 / Korg pa800 / Korg pa1x / Korg pa1000 / Korga pa700: jedyne w Polsce takie szkolenie, indywidualnie i fachowo.

korgpa5x szkolenie warsztaty kurs praktyka