daslight banner

  1. Posiadasz oświetlenie sceniczne o bogatych możliwościach sterowania przez DMX, np. ruchome głowy, których używasz w automacie?
  2. Chciałbyś przejąć całkowitą kontrolę nad oświetleniem?
  3. Chciałbyś sam decydować o własnym show?
  4. Jesteś DJ-em, Muzykiem i pragniesz, by Twoje oświetlenie Cię "słuchało"?
  5. Posiadasz oprogramowanie Daslight 5 wraz ze sterownikiem, ale nie wiesz jak się za nie zabrać?
  6. Twoja fixtura została skonfigurowana w wąskim zakresie bądź jej nie posiadasz?
  7. Korzystasz z myDMXgo, czy FreeStylera i oczekujesz więcej, czegoś innego, czegoś co pochłonie Cię na długie godziny?
  8. Oczekujesz więcej różnorodności w swoich programach?

Jeśli na którekolwiek z tych pytań odpowiedź brzmi "TAK" - zapraszam do współpracy

Moja propozycja to szkolenie od podstaw dotyczące programowania oraz sterowania światłami, w oparciu o Twój sprzęt (np. ruchome głowy, głowy typu wash, pary) oraz sterownik DasLight DVC GOLD, podczas którego poznasz podstawy programowania oświetlenia DMX.

Będziesz miał możliwość skorzystania z rozwiązania amerykańskiego producenta. Aplikacje: GrandMA3, MagicQ, QLC+, czy Freestyler wymagają ogromnej wiedzy i wielu dni szkoleń, nauki, żmudnego programowania - są po prostu przeładowane a przez co skomplikowane.

Z DasLight  jest inaczej. Aplikacja jest łatwa w obsłudze a przy tym posiadająca wszystko to, czego można oczekiwać po rozwiązaniu przeznaczonego dla Klubów, Mobilnego DJa, Zespołu itp.

programowanie oświetlenia dmx, ruchome głowy

Lista poruszanych zagadnień:

  1. Jaki program do DMX?
  2. Podstawy DMX, jak adresować światła, podstawy oświetlenia scenicznego, okablowanie
  3. Sterowanie przez DMX czy Ethernet?
  4. Funkcje dostępne z poziomu menu/wyświetlacza urządzenia DMX - jak to ugryźć?
  5. Omówienie najczęściej popełnianych błędów podczas codziennej pracy przy programowaniu DMX
  6. Budowa/edycja istniejących sekwencji
  7. Rodzaje efektów świetlnych - zalety i wady poszczególnych rozwiązań
  8. Rampa, towery - czyli na czym i jak zamontować oświetlenie? (wady i zalety)
  9. Pomoc w doborze właściwego oświetlenia z możliwością nabycia lamp na miejscu
  10. Omówienie różnic pomiędzy różnymi typami głów (beam, spot, wash), głowy hybrydowe
  11. Sposoby montowania głów,
  12. Konserwacja urządzeń, (prawidłowa praca = dłuższa żywotność)
  13. Prawidłowe łączenie fixtur za pomocą kabla XLR, rozwiązania bezprzewodowe
  14. Pisanie fixtur, poprawianie niewłaściwie napisanych fixtur pod oprogramowanie DasLight dla Twojego oświetlenia, jeżeli takowego nie ma w bibliotece producenta (wymagana instrukcja od producenta urządzenia),
  15. Adresowanie urządzeń DMX w programie, wykorzystanie dostępnych przestrzeni
  16. Rodzaje informacji przesyłanych kanałami,
  17. Ustawienia właściwej ilości kanałów podczas adresowania (tryby kanałów DMX),
  18. Grupowanie urządzeń w oprogramowaniu,
  19. Konfiguracja urządzeń do pracy z oprogramowaniem DasLight,
  20. Właściwy sposób opisu sekwencji,
  21. Właściwa organizacja stref,
  22. Programowanie w praktyce (światło przed czy za nami)
  23. Budowanie sekwencji
  24. Programowanie pojedynczych sekwencji z podziałem na strefy:
    • Światło, dimmer
    • Ruchy wykonywane przez głowice (gotowe funkcje: koła, elipsy, parabole, ósemki, sinus itp.) wraz z efektem podziału efektu pomiędzy kolejne urządzenia, 
    • Pozycjonowanie głów w trybie statycznym (sufit, ściana, podłoga, tryb mieszany)
    • Kontroler X/Y pozycji idea
    • Stroboskop wywoływany funkcją przytrzymania,
    • Wybór gobo statycznego dostępnego w urządzeniu
    • Płynna zmiana gobo statycznego (z dowolną szybkością oraz kierunkiem)
    • Wybór gobo obrotowego dostępnego w urządzeniu wraz z szybkością oraz kierunkiem jego obracania (wokół własnej osi),
    • Płynna zmiana gobo obrotowego (z dowolną szybkością)
    • Wybór koloru, w tym kolory mieszane,
    • Efekt tęczy wraz ze sterowaniem szybkości zmiany koloru
    • Efekt potrząsania Gobo,
    • Pryzma liniowa oraz obrotowa,
    • Kierunek obrotu pryzmatu oraz jego szybkość,
    • Sterowanie zoomem,
    • Sterowanie ostrością,
    • Sterowanie dimerem za pomocą funkcji matematycznych
    • Programowanie diód LED tzw RING
  25. Budowanie sekwencji reagujących na muzykę (zmiana koloru, zmiana gobo, zmiana generatora ruchu itp.)
  26. Edycja gotowych programów
  27. Przypisywanie sekwencji do stref, nazewnictwo
  28. Budowanie własnych programów CUE (SHOW) w oparciu o zapisane sekwencje (Ty decydujesz jak będzie wyglądać Twoje show)
  29. Grupowanie programów CUE
  30. Edycja istniejących SHOW
  31. Obsługa modułu DasLight
  32. Grupowanie fixtur w bankach
  33. Tryby sterowania (ręczny, automatyczny, programowanie)
  34. Bezprzewodowa komunikacja z DasLight
  35. Tryb sterowania dzwiękiem oraz tryb sterowania czasem czy tempem
  36. Bezprzewodowy DMX w praktyce - wady i zalety
  37. Programowanie sterownika MIDI (AKAI APC mini)
  38. Easy View 2 w praktyce
  39. Ograniczanie zakresu ruchów głów
  40. Modyfikacja istniejących fixtur (edycja w chmurze) - korekty
  41. Sterowanie synchroniczne - reakcja na tempo i jego zmianę
  42. Tryb LIve vs tryb edit
  43. Wykorzystywanie miksera globalnego do zarządzania fixturami
  44. Rozbudowa projektu o nowe fixtury
  45. Przenoszenie istniejących programów na nowe fixtury
  46. Grupowanie fixtur z zachowaniem "przejrzystości i porządku"
  47. Programowanie podstawowych SuperScen
  48. Wykorzystanie opcji Color FX, Chaser FX, Move FX, Value FX, Mappingu, Kolor Mappingu
  49. Curve FX w praktyce
  50. Programowanie efektów typu WASH (efekty Rainbow, Perlin, Plasma, Burst, Random FIll, Sweep, Knight Rider)
  51. Budowanie dowolnych figur obrazujących drogę, po której porusza się ruchoma głowa
  52. Własny dashboard do sterowania z poziomu tableta, telefonu, komputera (budowa od podstaw)
  53. Kreowanie własnych ikon na potrzeby Dashboardu - narzędzia, praktyczne podejscie do zadania (bezpłatny dostęp do ponad 350 dodatkowych gotowych ikon)
  54. Programowanie dowolnych urządzeń: ruchome głowy, belki LED, Led Pary
  55. Efekt policji na led barach
  56. Krokowe programowanie dowolnego efektu wskazanego przez Uczestnika
  57. Efekt poruszającego się "węża świetlnego" na led barach
  58. Wyzwlanie gotowych efektów wbudowanych w Led bary, Flat pary z poziomu oprogramowania + sterowanie prędkością odtwarzanego efektu
  59. Sterowanie zakresem ruchów w locie
  60. Strefowe sterowanie kolorem, dimerem (dla grup urządzeń)
  61. Wykorzystanie dostępnych wyjść w praktyce 
  62. Kolorowe strobo z lampy typu Led bar, led par czy ruchomej głowy
  63. Sterowanie szybkością w locie 
  64. Zagadnienia własne Uczestnika
 programowanie oświetlenia dmx, ruchome głowy  programowanie oświetlenia dmx, ruchome głowy

 

 

Kiedy? W terminie dogodnym dla obu stron (szkolenie indywidualne)

Forma: na miejscu / Sieradz - centrum Polski (województwo łódzkie)/ bądź zdalnie /MS Teams, Skype/

Dodatkowe informacje:

tel. 503-326-918

Nie posiadasz własnego oświetlenia? Możliwość pozyskania scenicznego nowego oświetlenia typu spot (4x150W), typu beam (2x350W), typu moving wash (2x126W), typu LED Par, belki LED Bar,  w cenie dużo korzystniejszej niż w przypadku zakupu w sklepie stancjonarnym/online + sterownik DMX + programowanie na miejscu

programowanie oświetlenia dmx, ruchome głowy

Sprawdź również:

korg pa3x pa4x szkolenieGranie w zespole muzycznym (i nie tylko), w którym większość członków śpiewa niesie ze sobą konieczność ciągłego przygotowania nowych tekstów w ramach stale powiększającego się repertuaru. Teksty te są każdorazowo DRUKOWANE i przekazywane poszczególnym wokalistom, którzy skrupulatnie wpinają je w konkretne miejsce w SEGREGATORZE, które z czasem robią się bardzo OPAŚNE, MAŁO ESTETYCZNE a próba odnalezienia tego właściwego kończy się fiaskiem.

Segregatory często się rozpadają, teksty wysypują. Konsekwencją jest konieczność ich ponownego poukładania i powpinania. Co gorsza taka sytuacja występuje z tygodnia na tydzień.

Jeżeli użytkownik taki repertuar posiada ułożony "na sztywno" - łatwiej się jest mu odnaleźć.
Jednakże kurczowe trzymanie się kolejności odgrywanych utworów prowadzi do znudzenia muzyków (zwłaszcza tych, którzy grywają w ŻYWYCH SKŁADACH) kolejne lata.

Na powyższe bolączki jest SPRAWDZONE ROZWIĄZANIE! - śpiewnik elektroniczny

Tablet dla każdego muzyka + oprogramowanie z możliwością synchronizacji danych wyświetlanych na wszystkich urządzeniach członków grupy.


Wyobraź sobie, że jeden muzyk wybierając kolejny tekst piosenki powoduje, że ten w sposób automatyczny pojawia się na pozostałych urządzeniach.
Takie rozwiązania to koszt około 80 zł (Płatność za aplikację jednorazowa, wszelkie aktualizacje bezpłatnie). Nie ma żadnych dodatkowych kosztów w postaci rocznych abonamentów

Drogi Muzyku zapraszam Cię na szkolenie, po którym raz na zawsze zrezygnujesz z segregatorów (a członkowie Twojego zespołu podziękują Ci za to). Szkolenie kierowane jest do gitarzystów, saksofonistów, perkusistów itd. a w szczególności klawiszowców - użytkowników instrumentów marki KORG PA.

 

MOŻLIWOŚĆ REALIZACJI KOMPLEKSOWEJ ZLECNIA

W pakiecie:

  • ZAKUP TABLETU (na życzenie klienta)
  • ZAKUP, INSTALACJA ORAZ KONFIGURACJA OPROGRAMOWANIA,
  • SZKOLENIE ONLINE Z PREZENTACJĄ I TYPOWĄ PRACĄ LIVE!,
  • PRZESŁANIE TABLETU DO KLIENTA WRAZ Z ZAŁADOWANYMI TEKSTAMI (450 tekstów w bazie na start - lista tekstów na życzenie) - przykładowymi Setlistami, sortowaniem wg artystów, konkretnych grup itp.
  • OPCJONALNIE ZAKUP UCHWYTU NA TABLET DO MIKROFONU, MIKROFONU SHURE SM-58, ZAŁADOWANIE TEKSTÓW KLIENTA

O szczegóły proszę pytać telefonicznie.

Śpiewnik na bazie tableta - Szkolenie Online


Podczas szkolenia (warsztatów) dowiesz się między innymi:

  1. Jaki tablet wybrać?
  2. System Windows czy Android (wady i zalety)?
  3. Jakie pozyskać oprogramowanie? (koszty + instalacja + aktualizacja) - realizowana na miejscu podczas warsztatów
  4. W jaki sposób skonfigurować aplikację (które ustawienia są istotne z punktu widzenia użytkownika - konfiguracja realizowana na miejscu podczas warsztatów)
  5. W jaki sposób przenieść już posiadany w postaci papierowej repertuar (co najmniej trzy rozwiązania)
  6. W jaki sposób organizować (układać) repertuar w aplikacji?
  7. W jaki sposób sprawnie POSŁUGIWAĆ SIĘ APLIKACJĄ?
  8. W jaki sposób sterować z poziomu jednego tabletu tabletami pozostałych członków zespołu, tak by każdy miał w danej chwili ten sam tekst?
  9. W jaki sposób przygotować pliki PDF/DOCX?
  10. W jaki sposób przesłać gotowe pliki do tabletu?
  11. W jaki sposób dystrybuować repertuar dla wszystkich członków zespołu muzycznego?
  12. W jaki sposób poprawiać teksty, które znajdują się już w repertuarze?
  13. W jaki sposób budować (np w czasie przerw) bloki muzyczne?
  14. W jaki sposób pracować nad repertuarem z poziomu komputera?
  15. W jaki sposób tworzyć kopie zapasowe repertuaru? (przechowywanie w bezpiecznym miejscu oraz dostęp z każdej lokalizacji)
  16. W jaki sposób parować tekst z utworem w instrumencie? (synchronizacja danych)
  17. W jaki sposób aktualizować aplikację - koszty aktualizacji
  18. W jaki sposób parować wiele urządzeń? (jednoczesne sterowanie wszystkimi tabletami pozostałych członków zespołu z poziomu jednego urządzenia = ten sam tekst na wszystich tabletach w mgnieniu oka - zapytaj o krótką prezentację) - komfort i wygoda w jednym
  19. Pliki TXT czy PDF abo jeszcze coś innego - wady i zalety
  20. Skalowanie tekstów
  21. Wymuszenie pracy w trybie portretu
  22. Jakie formaty wspiera aplikacja, które z nich są najbardziej optymalne?
  23. Tips and tricks - sztuczki i kruczki
  24. Pełna konfiguracja aplikacji na miejscu
  25. Sposoby sortowania tekstów
  26. Sposoby przewijania 
  27. Edycja tekstów w tablecie za pomocą rysika
  28. Szukanie tekstów w locie
  29. Dodawanie notatki startowej
  30. Tryb performance
  31. Przygotowywanie tekstów na podstawie rzutów ekranu ze stron i internetowych 
  32. Wsadowy import tekstów z komputera
  33. Automatyczne łączenie się komputera z bazą danych
  34. Propozycja bloków muzycznych
  35. Inteligentny przycisk w tekście: dodawanie i zastosowanie
  36. Bezprzewodowe przesylanie gotowych tekstów 
  37. Aktualizacja tekstów w bazie bez utraty danych MIDI
  38. Manualne a automatyczne przycinanie tekstów
  39. Sortowanie i ukladanie repertuaru z poziomu komputera/laptopa w bloki, SET-listy itp
  40. Konfiguracja Korga z zapisem gotowego presetu zawierającego pełne ustawienia niezbędne do prawidłowej komunikacji tabletu z instrumentem
  41. Troubleshootings - czyli bolączki codziennego użytkowania i sposób radzenia sobie z nimi
  42. Jedna licencja a wielu użytkowników
  43. Praktyczna prezentacja pracy z aplikacją
  44. Synchronizacja utworów zapisanych w songbooku z wyświetlanym na tablecie tekstem
  45. Komunikacja dwustronna/jednostronna
  46. Wyświetlanie tego samego tekstu na kilku tabletach jednocześnie
  47. Dodatkowe korzyści dla użytkowników instrumentów marki Korg pa
  48. Przywracanie ustawień fabrycznych
  49. Ustawienia języka
  50. Kasowanie tekstów a ich aktualizacja
  51. Zmiana stron za pomocą kontrolera nożnego (świetne rozwiązanie dla śpiewających gitarzystów)
  52. Pomoc w doborze kompatybilnego kontrolera nożnego, koszty z tym związane
  53. CAPO w tekstach
  54. Kasowanie całej bazy, pojedynczego tekstu
  55. Przywracanie ustawień fabrycznych
  56. Wykorzystanie wbudowanego metronomu (konfiguracja aplikacji vs tempo utworu)
  57. Teksty piosenek ze zdjęć
  58. Zaawansowane formatowanie tekstów z wykorzystaniem tagów
  59. Modyfikacja wpisanych w tekst akordów "w locie" bez konieczności czasochłonnej edycji pliku z tekstem
  60. Ustawienia metronomu
  61. Podpinanie plików MIDI pod teksty do ćwiczeń
  62. Bezprzewodowa komunikacja kilku śpiewników w zespole
  63. Dodatkowa integracja z instrumentami klawiszowymi
  64. Możliwość opcjonalnego pozyskania ponad 600 gotowych tekstów w formacie PDF, bądź wersji do edycji 

korg pa3x pa4x szkolenie

 

Te i wiele innych zagadnień zostanie omówionych podczas szkolenia, na które już teraz zapraszam! Świetne rozwiązanie dla właścicieli instrumentów marki Korg pa oraz Yamaha Genos

Pomyśl, ile korzyści przynosi rozwiązanie oparte o tablet i aplikację.

  1. Koniec z opaśnymi często rozpadającymi się segregatorami
  2. Koniec z sortowaniem tekstów (przed, w trakcie i po występach)
  3. Koniec z drukowaniem i marnowaniem papieru
  4. Koniec z wiecznym poprawianiem, kreśleniem
  5. Pełna wygoda
  6. Nowoczesność (w dzisiejszych czasach każdy zespół chce się wyróżniać)
  7. Estetyka
  8. Koniec z nudą przy prezentowaniu kolejnych bloków muzycznych (po co się ograniczać)
  9. Natychmiastowy dostęp do nowych tekstów przez WSZYSTKICH CZŁONKÓW ZESPOŁU

Swoją ofertę kieruję między innymi do osób, które dokonały zakupu instrumentu firmy Korg pa5x/pa4x/pa3x/pa1000/pa700  (bądź na chwilę obecną pracują na modelu Korg pa3xLe / Korg pa2x / Korg pa1x / Korg pa900 / Korg pa800 / Korg pa600) i chciałyby szybko i bezboleśnie rozpocząć pracę z instrumentem, zapoznać się z jego obsługą oraz wykorzystaniem go na scenie. Nie ważne ile masz lat, czy jesteś Organistą, Muzykiem, Artystą i jakie jest Twoje doświadczenie w pracy z instrumentami marki Korg.

Są to jedyne w Polsce tego typu warsztaty z zakresu obsługi instrumentu marki Korg (model pa5x/pa4x/pa1000/pa3x/pa900/pa700/pa600) na taką skalę:  240 zagadnień! 

Teraz również możliwość zdalnego szkolenia (zapytaj o szczegóły)

korg pa5x szkolenia i kursy

  • Stoisz przed zakupem Korga pa5x/pa4x/pa1000, ale obawiasz się jego obsługi?
  • Kupłeś tytułowy instrument i nie wiesz co dalej?
  • Masz nieustanne problemy z poprawną obsługą instrumentu?
  • Chciałbyś w większym zakresie wykorzystać możliwości swojego instrumentu?
  • Nie masz ochoty wykorzystywać swego instrumentu jedynie w charakterze odtwarzacza plików mp3, midi itp?
  • Zastanawiasz się czy warto wymienić swojego Korga  na wyższy model?
  • Posiadasz Korga pa4x - i chciałbyś przekształcić go w Pa4x Musikanta?

Jeżeli na choć jedno powyższe pytanie odpowiedziałeś pozytywnie to ta oferta jest właśnie dla Ciebie!

Korg pa5x - news

Szkolenie prowadzone jest przy instrumencie (do wyboru: Korg pa4x Musikant/instrument użytkownika) i ma charakter warsztatów (praktyka praktyka i jeszcze raz praktyka). Na miejscu instaluję rozszerzenie Korg pa4x Musikant do wersji Korg pa4x International (możliwość nabycia tego rozszerzenia)

Dobór zagadnień poruszanych podczas warsztatów należy do Uczestnika.

Poniżej pełna lista zagadnień:

programowanie oświetlenia dmx, ruchome głowy

  1. Posiadasz oświetlenie sceniczne o bogatych możliwościach sterowania przez DMX, np. ruchome głowy, których używasz w automacie?
  2. Chciałbyś przejąć całkowitą kontrolę nad oświetleniem?
  3. Chciałbyś sam decydować o własnym show?
  4. Jesteś DJ-em, Muzykiem i pragniesz, by Twoje oświetlenie Cię "słuchało"?
  5. Posiadasz oprogramowanie Sigma Light Magic wraz ze sterownikiem, ale nie wiesz jak się za nie zabrać?
  6. Twoja fixtura została skonfigurowana w wąskim zakresie bądź jej nie posiadasz?
  7. Korzystasz z myDMXgo, czy FreeStylera i oczekujesz więcej, czegoś innego, czegoś co pochłonie Cię na długie godziny?
  8. Oczekujesz więcej różnorodności w swoich programach?

Jeśli na którekolwiek z tych pytań odpowiedź brzmi "TAK" - zapraszam do współpracy

Moja propozycja to szkolenie od podstaw dotyczące programowania oraz sterowania światłami, w oparciu o Twój sprzęt (np. ruchome głowy, głowy typu wash, pary) oraz sterownik Light Magic firmy Sigma (www.sigma.net.pl) podczas którego poznasz podstawy programowania oświetlenia DMX.

Będziesz miał możliwość skorzystania z rozwiązania polskiego producenta. Aplikacje: GrandMA, MagicQ, QLC+, czy Freestyler wymagają ogromnej wiedzy i wielu dni szkoleń, nauki, żmudnego programowania - są po prostu przeładowane a przez co skomplikowane.

Z Sigma Light Magic jest inaczej. Aplikacja jest łatwa w obsłudze (jak zaznacza sam producent: "dziecinnie prosta") a przy tym posiadająca wszystko to, czego można oczekiwać po tego typu rozwiązaniu.

soundcraft ui24r 2

Nie posiadasz sterownika Light Magic? - dowiedz się jaką wersję wybrać (128, 256, 512, 1024 kanałów DMX) - zadzwoń

Lista poruszanych zagadnień:

  1. W przypadku braku ruchomych głowic dmx, pomoc w doborze właściwego modelu,
  2. Omówienie różnic pomiędzy różnymi typami głów (beam, spot, wash), głowy hybrydowe,
  3. Sposoby montowania głów,
  4. Konserwacja urządzeń, (prawidłowa praca = dłuższa żywotność)
  5. Prawidłowe łączenie fixtur za pomocą kabla XLR,
  6. Pisanie fixtur pod oprogramowanie Light Magic dla Twojego oświetlenia, jeżeli takowego nie ma w bibliotece producenta (wymagana instrukcja od producenta urządzenia),
  7. Adresowanie urządzeń DMX,
  8. Rodzaje informacji przesyłanych kanałami,
  9. Ustawienia właściwej ilości kanałów podczas adresowania (tryby kanałów DMX),
  10. Grupowanie urządzeń w oprogramowaniu,
  11. Konfiguracja urządzeń do pracy z oprogramowaniem Light Magic,
  12. Właściwy sposób opisu sekwencji,
  13. Właściwa organizacja stref,
  14. Programowanie w praktyce (światło przed czy za nami)
  15. Budowanie sekwencji
  16. Programowanie pojedynczych sekwencji z podziałem na strefy:
    • Światło, dimmer
    • Ruchy wykonywane przez głowice (gotowe funkcje: koła, elipsy, parabole, ósemki, sinus itp.) wraz z efektem podziału efektu pomiędzy kolejne urządzenia, 
    • Pozycjonowanie głów w trybie statycznym (sufit, ściana, podłoga, tryb mieszany)
    • Kontroler X/Y pozycji idea
    • Stroboskop wywoływany funkcją przytrzymania,
    • Wybór gobo statycznego dostępnego w urządzeniu
    • Płynna zmiana gobo statycznego (z dowolną szybkością oraz kierunkiem)
    • Wybór gobo obrotowego dostępnego w urządzeniu wraz z szybkością oraz kierunkiem jego obracania (wokół własnej osi),
    • Płynna zmiana gobo obrotowego (z dowolną szybkością)
    • Wybór koloru, w tym kolory mieszane,
    • Efekt tęczy wraz ze sterowaniem szybkości zmiany koloru
    • Efekt potrząsania Gobo,
    • Pryzma liniowa oraz obrotowa,
    • Kierunek obrotu pryzmatu oraz jego szybkość,
    • Sterowanie zoomem,
    • Sterowanie ostrością,
    • Omówienie najczęściej popełnianych błędów podczas codziennej pracy przy programowaniu DMX
    • Budowa/edycja istniejących sekwencji
    • Edycja istniejących fixtur
    • Inne
  17. Budowanie sekwencji reagujących na muzykę (zmiana koloru, zmiana gobo, zmiana generatora ruchu itp.)
  18. Edycja gotowych programów
  19. Przypisywanie sekwencji do stref, nazewnictwo
  20. Budowanie własnych programów CUE (SHOW) w oparciu o zapisane sekwencje (Ty decydujesz jak będzie wyglądać Twoje show)
  21. Grupowanie programów CUE
  22. Edycja istniejących SHOW
  23. Blokowanie stref podczas edycji SHOW
  24. Wykorzystanie DMX Trackera
  25. Migracja gotowych programów do interfejsu Sigma Magic Light
  26. Obsługa modułu Light Magic
  27. Tryb multi oraz solo jako sposób na grupowanie fixtur
  28. Wykorzystanie amplitudy generatorów dla już istniejących programów
  29. Tryby sterowania (ręczny, automatyczny, programowanie)
  30. Korzystanie z Panelu Sterowania
  31. Bezprzewodowa komunikacja z Light Magic (konieczność zainstalowanego modułu WiFi) z poziomu tabletu, telefonu czy komputera
  32. Tryb sterowania dzwiękiem oraz tryb sterowania czasem
  33. Bezprzewodowy dmx w praktyce
  34. Aktualizacja sterownika na miejscu *firmware)
  35. Zagadnienia własne Uczestnika
  36. Inne

Miejsce szkolenia: Sieradz - centrum Polski (województwo łódzkie). Uwaga, możliwość realizacji szkolenia Online (zdalnie) - zapoznanie z oprogamowaniem, krok po kroku

W przypadku wątpliwości proszę o kontakt telefoniczny:

tel. 503-326-918

Nie posiadasz własnego oświetlenia? Możliwość pozyskania scenicznego nowego oświetlenia typu spot (4x150W)  + sterownik + programowanie na miejscu. Jednym słowem kompleksowe rozwiązanie. Uwaga ceny ruchomych głów sklepach stacjonarnych o porównywalnych możliwościach wynoszą odpowiednio: 1600 zł/sztuka (spot)

programowanie oświetlenia dmx, ruchome głowy

Sprawdź również:

korg pa3x pa4x szkolenieZakupiłeś pliki midi i nie potrafisz ich wyedytować?
Nie jesteś zadowolony z efektów swojej pracy? Chciałbyś, aby w końcu Twoje pliki zagrały tak jak powinny?

Jeśli choć na jedno powyższe pytanie odpowiedziałeś twierdząco, to ta oferta jest dla Ciebie.

Zapraszam Cię na jedyne w Polsce indywidualne szkolenie poświęcone obróbce plików MIDI na instrumencie marki Korga (pa3x oraz pa4x) a w trakcie którego nauczysz się:

  1. Jak wykorzystać potencjał sekwencera Korga pa
  2. Jak podmienić standardowe barwy MIDI
  3. Z których barw korzystać a które zdecydowanie unikać
  4. Jak na stałe pozbyć się wybranych ścieżek w midzie
  5. Jak dublować zawartość ścieżek
  6. Jak ustawiać poziomy głośności poszczególnych ścieżek
  7. Jak rozmieszczać instrumenty w panoramie
  8. Jak wysyłać sygnał ze ścieżek insertowych na blok efektów
  9. Jak wykorzystać możliwości ścieżek master
  10. Jak ustawiać korektor na poszczególnych ścieżkach
  11. Jak poprawnie transponować plik
  12. Jak zapobiegać niekontrolowanej podmianie brzmień w pliku
  13. Jak usunąć nabitkę
  14. Jak dograć nabitkę
  15. Jak pracować z pojedynczymi ścieżkami
  16. Jak edytować poszczególne instrumenty w ramach ścieżki perkusyjnej (track 10)
  17. Jak porównać efekt swojej pracy vs plik nieobrobiony
  18. Jak zapisywać efekty swojej pracy
  19. Jak zwiększać poziom głośności wszystkich nut w ramach danej ścieżki
  20. Jak zmienić oryginalne tempo MIDa
  21. Jak wielościeżkowo rejestrować SONGa w postaci pliku MIDI (Korg pa4x/pa3x/pa1000)
  22. Jak dodawać akordy do plików MIDI wyświetlanych razem z tekstem (Korg pa4x/pa1000)
  23. Jak hurtowo podmienić pojedyncze nuty (np. stopy) w plikach MIDI w obrębie tego samego zestawu (Korg pa4x/pa3x/pa1000)
  24. Jak prawidłowo korzystać z filtrów komunikatów podczas edycji pliku MIDI (Korg pa4x/pa3x/pa1000)
  25. Zagadnienia własne Uczestnika

sequencer

W czasie takiego spotkania zapoznasz się z procedurą poprawiania plików MIDI, poznasz najistotniejsze narzędzia, dzięki którym całą obróbkę przeprowadzisz wykorzystując tylko i wyłącznie możliwości swojego instrumentu. Praktyczne podejście!

korg pa3x pa4x szkoleniePoniższa oferta skierowana jest do osób, które stoją przed zakupem miksera cyfrowego marki Soundcraft, bądź takowy zakupiły i chciałyby bezboleśnie rozpocząć pracę z tym potężnym urządzeniem. Szkolenie, w języku polskim, ma charakter wyłącznie praktyczny (warsztaty) i pozwala zapoznać się z podstawowymi aspektami opisanymi w instrukcji obsługi. Szkolenie może zostać przeprowadzone zdalnie (online)

Podczas szkolenia pracujemy na urządzeniu Soundcraft UI24r, bądź urządzeniu użytkownika.

Szkolenie ma charakter indywidualny (nie grupowy). Praca na sprzęcie, do którego podłączonych jest kilka źródeł sygnału.

 soundcraft ui24r 2

Lista poruszanych zagadnień:

  1. Procedura uruchamiania miksera
  2. 3 sposoby logowania do miksera ui
  3. Procedura resetowania miksera do ustawień fabrycznych z wykorzystaniem pliku tekstowego
  4. Procedura resetowania ustawień sieci (WiFI/Lan) miksera - odzyskiwanie utraconego hasła
  5. Komunikacja na linii Tablet - HotSpot
  6. Zabezpieczanie przed nieuprawnionym dostępem do miksera Soundcraft ui
  7. Aktualizacja oprogramowania miksera (w tym aktualizacja na miejscu)
  8. Podłączenie miksera do routera zewnętrznego oraz konfiguracja
  9. Fizyczne Wejścia/Wyjścia, czyli co do czego - zewnęrzna budowa miksera
  10. Wykorzystanie dodatkowych portów USB oraz złącza HDMI
  11. Zastosowanie wejścia liniowego (Typu RCA) - podłączenie konsoli DJ
  12. Przypisywanie wybranych ustawień do kontrolera nożnego
  13. Dostęp do ustawień sieciowych miksera (scuiwlan)
  14. Dostęp do miksera z poziomu telefonu/tabletu
  15. Nawigowanie i gesty podczas poruszania się po oprogramowaniu miksera (przesuwanie, dwuklik, długie przytrzymanie, szczypanie, przeciąganie)
  16. Identyfikacja kanałów, kopiowanie ustawień pomiędzy kanałami, dostęp do gotowych ustawień kanałowych, łączenie kanałów stereofonicznych, przywracanie fabrycznych ustawień danego kanału, grupowanie kanałów w SUB-grupy
  17. Tworzenie i nazewnictwo GRUP Mutowania
  18. Kontrola Globalnego poziomu wysterowania (dB)
  19. Programowanie przycisków funkcyjnych w sekcji MASTER – przycisk REC, szybki sposób na zarejestrowanie występu
  20. Zerowanie kanału MASTER (0Db)
  21. Funkcja MOREME
  22. Wykorzystanie bocznego paska nawigacji (przełączanie się pomiędzy różnymi widokami)
  23. Ustawienie GAIN na poszczególnych kanałach – sposób na uniknięcie przesterowanego sygnału
  24. Kontrola zasilania PHANTOM na poszczególnych kanałach
  25. Funkcja nabijania tempa na potrzeby efektu delay, numeryczne wprowadzenie wartości tempa
  26. Odtwarzanie plików mp3 bezpośrednio z pendrive
  27. Zapis ustawień stanu miksera jako SHOW/SNAPSHOT/CUE
  28. Punkty CUE – zapisywane informacje oraz korzyści z ich stosowania, szybkie przywoływanie punktów CUE
  29. Korektor graficzny (GEQ) oraz parametryczny (EQ)
  30. Edycja ustawień korektora parametrycznego na poszczególnych szynach
  31. Kompresor DBX oraz bramka szumów
  32. Uproszczony/zaawansowany tryb korekcji (korekcja 4-punktowa)
  33. De-ESSER i jego zastosowanie
  34. Podgląd częstotliwości w czasie rzeczywistym
  35. Filtry HPF oraz LPF na kanałach master oraz AUX 1 i 2
  36. Wzmacnianie/osłabianie wybranych częstotliwości na kanałach master
  37. Tworzenie i nazewnictwo własnych widoków dla wybranych kanałów
  38. Tworzenie i nazewnictwo własnych widoków dla kanałów przeznaczonych do wyciszenia
  39. Okno szybkiego nawigowania pomiędzy grupami
  40. Korzystanie z procesora DIGITECH – emulacja wzmacniaczy oraz piecyków gitarowych
  41. Wybór gotowych ustawień procesora DIGITECH
  42. Ustawienia lokalne a ustawienia globalne
  43. Nadawanie poziomów dostępu innym członkom zespołu do wybranych części oprogramowania miksera
  44. Przeładowanie aplikacji
  45. Wysyłka sygnału z poszczególnych kanałów na kanały AUX – poziomy wysyłki
  46. Poziomy efektów wysyłanych na poszczególne szyny miksu
  47. Procesory efektów LEXICONA (REVERB, DELAY) + CHORUS
  48. Przyciski MUTE/SOLO -  konfiguracja
  49. Kontrola globalnych poziomów efektów (FX RETURN) w miksie
  50. Kolorystyka wskaźników wysterowania/wzmocnienia (kolory niebieski, czerwony, multikolor)
  51. Przełączniki AFL oraz PFL – odsłuch sygnału przed tłumikiem oraz za tłumikiem (efekt przed i po obróbce sygnału)
  52. System AFS - AUTOMATIC FEEDBACK SUPPRESSION – moduł eliminacji sprzężeń
  53. Rejestrowanie i odsłuch materiału wielośladowego (MULTITRACK RECORDING)
  54. Zapis zarejestrowanego materiału wielośladowego do pojedynczego pliku WAV
  55. Mixing zarejestrowanego materiału wielośladowego
  56. Struktura katalogów na pendrive podpiętym do miksera
  57. PATCHING – sposób na dostrojenie zarejestrowanego MIXU
  58. BACKUP ustawień miksera
  59. Kontrola dostępu do wybranych sekcji miksera przez innych użytkowników
  60. Resetowanie hasła MASTER
  61. Typowe problemy użytkownika miksera i sposób radzenia sobie z nimi
  62. Zapis własnych presetów w różnych obszarach miksera
  63. Precyzyjne "strojenie" tłumików
  64. Kopiowanie ustawień pomiędzy kanałami
  65. Testowanie matrycy (patching)
  66. Tworzenie sesji nagraniowych i zarządzanie nimi
  67. Konsola zarządznia wszystkimi AUX-ami jednocześnie
  68. Kontrola miksera za pomocą myszki, klawiatury i monitora
  69. Kolorystyka krzywych korektora (Szary, zielony, niebieski)
  70. Szybka ocena przynależności danej szyny do wybranej subgrupy, VCA
  71. Różnice pomiędzy Subgrupami a VCA
  72. Wykluczenie przy y zapisie ustawień wybranych szyn
  73. Funkcja Big D - dlaczego u mnie ta funkcja nie działa?
  74. Bezpośrednie podłączenie dowolnego monitora do miksera
  75. Zagadnienia własne Uczestnika
  76. Inne 

 

Miejsce szkolenia: Sieradz - centrum Polski (województwo łódzkie)

W przypadku pytań proszę o kontakt telefoniczny:

tel. 503-326-918


Chętnie odpowiem na Państwa pytania.
Zapraszam do współpracy.

Sprawdź również:

 

soundcraft ui24r 2