Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Co i do czego rodzaje dźwięków 2014/03/17 18:23 #22077

  • santrus
  • santrus Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Świeżak
  • Posty: 7
  • Otrzymane podziękowania: 0
Witam serdecznie.
Jestem nowicjuszem ale bardzo zafascynował mnie program Fl Studio 10. Zaopatrzyłem się juz w nexusa 2. Ale mam kilka pytań może głupich ale spróbuje:)
Doszedłem do wniosku że dźwięki lead są jakby dźwiękami przewodzącymi, natomiast co to są oraz do czego są używane takie dźwięki jak: Arpeggios, Pads, Plucked oraz co oznaczają takie skróty jak: ST WW, VO BR, SQ. Zdaję sobie sprawę że dla was jest to banał i pewnie ktoś tam mnie wyśmieje ale może ktoś się znajdzie, kto mi pomoże. Drugim pytaniem jest: W jaki sposób dopasować wokal bez zniekształceń do określonego tempa??

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez santrus. Powód: błedy

Co i do czego rodzaje dźwięków 2014/03/17 20:58 #22080

  • N.E.X.
  • N.E.X. Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forumowicz
  • Platynowy forumowicz
  • Posty: 2600
  • Otrzymane podziękowania: 330