Rzgów 2018' - Otwieramy zapisy - ilość miejsc ograniczona. Decyduje pierwszeństwo zgłoszenia i termin wpłaty.
Stowarzyszenie Muzyczne Forum, zaprasza na kolejną imprezę z cyklu "Ogólnopolski Zlot miłośników instrumentów klawiszowych Rzgów 2018".
Data imprezy: 17 marca 2018r.
Miejsce imprezy: HOTEL EDEN
Rzgów k/ŁODZI, ul. Letniskowa 11/13
www.eden-hotel.pl
Koszty:
Opcja 1
Koszt uczestnictwa w imprezie do godz. 19.00 to kwota 80 zł /os. (udział w programie imprezy, obiad 2-daniowy)
Opcja 2
Koszt uczestnictwa w całej imprezie to kwota 160 zł. (udział w programie imprezy, obiad 2-daniowy + pełne wyżywienie imprezy wieczornej do godz. 2.00 z napojami - jak na weselu ) Planujemy również występ artystyczny gościa
INNYCH OPCJI NIE MA !!!
NOCLEGI:
UWAGA ZMIANA !!!
W tym roku nie pośredniczymy w rezerwacji noclegów.
Jeśli jesteś zainteresowany/a noclegiem w hotelu EDEN skontaktuj się z recepcją hotelu (tel. 42 227 84 65) i ZAREZERWUJ MIEJSCE.
UWAGA!!! Koniecznie podaj przy rezerwacji hasło: MUZYCZNE FORUM - otrzymasz wówczas specjalną cenę na nocleg w wysokości 80 zł za osobę.
Ilość miejsc jest mocno ograniczona.
Zalecamy rezerwacje zbiorcze, tzn. 2 lub 3 osoby rezerwują wspólnie jeden pokój.
Hotel nie dysponuje "jedynkami", więc osoba, która będzie chciała być w pokoju sama będzie musiała zapłacić również za pozostałe wolne łóżko.
Wiemy, że są osoby, które chcą przyjechać wcześniej (w czwartek lub piątek).
Powyższe zasady rezerwacji i cena za miejsce są w tym wypadku również aktualne.
Rezerwacje uczestnictwa:
Zgłoszenia przesyłamy na adres :
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Po otrzymaniu zgłoszenia wyślemy dane do wpłaty której potwierdzenie należy przesłać w ciągu 24h.
W przeciwnym razie zgłoszenie anulujemy.
Wzór treści zgłoszenia: (podajemy imię i nazwisko każdego uczestnika)
Adam Kowalski
Adam Majewski
Opcja 2
Proszę podać choć jeden numer telefonu.
Dodatkowo w mailu należy dopisać następującą treść:
Dokonując wpłaty będącą rezerwacją obecności na imprezie wyrażacie zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych Osobowych , Dz. Ust. nr 133 poz. 883.
UWAGA !!!
Osoby niezgłoszone, nie będą miały wstępu na salę z prezentacjami !!!
Warunkiem rezerwacji jest ZAKSIĘGOWANIE WPŁATY na koncie. Samo zgłoszenie mailowe jest nieważne!
Rezygnacja
W przypadku rezygnacji z obecności na imprezie na 14 dni przed imprezą, nie ma możliwości zwrotu kosztów, więc prosimy o przemyślenie swojej decyzji.
Pytania
W razie pytań prosimy o kontakt mailowy:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
REGULAMIN
Nocujący w hotelu kierują się do recepcji, gdzie otrzymają klucze do pokojów. Do każdego noclegu wliczone jest śniadanie.
Doba hotelowa zaczyna się o 14.00 wiec jeśli pokoje nie będą jeszcze uszykowane zająć je będzie można podczas przerwy obiadowej.
Wejście na imprezę możliwe jest od godz. 9:00
Po przybyciu na salę, każda osoba powinna okazać się dowodem tożsamości.
Po zweryfikowaniu i potwierdzeniu z listą zgłoszeń każdy uczestnik otrzyma identyfikator na smyczy reklamowej, bez którego nie wolno poruszać się po terenie organizowanego spotkania. Identyfikator powinien zawieszony być na szyi, lub być przypięty w widocznym miejscu. Każda osoba poproszona o identyfikator powinna się nim okazać na życzenie organizatorów i służb porządkowych. Bez identyfikatora osoby nie będą wpuszczane ponownie na salę . W przypadku zgubienia identyfikatora, organizator nie jest zobowiązany do ponownego jego wydania, tym samym do ponownego wpuszczenia na teren imprezy. Przy odbiorze identyfikatora uczestnicy podpisują akceptację regulaminu.
UWAGA !!! Nauczeni występującymi problemami przypominamy, iż na sali obowiązuje bezwzględny zakaz palenia, a osoby w stanie upojenia alkoholowego zakłócające przebieg imprezy, zostaną usunięte z sali bez zwrotu opłaty oraz zostaną objęte zakazem obecności na kolejnych imprezach tego typu organizowanych przez Muzyczne Forum.
Program imprezy
Szczegółowy program imprezy przedstawiony będzie wkrótce.
Na podstawie ankiet przeprowadzonych przed kilkoma miesiącami tematem głównym tegorocznego zlotu będzie nagłośnienie.
Marki które będą prezentowane (PA i STUDIO):
- RCF
- FBT
- DB Technologies
- Presonus
- Turbosound
- Midas
- Bayor Audio
- KV2 Audio
- Orange, Superlux, Art
- Nova
- Verse
- Nativ Instruments
- Monkey Banana
- Pol-Audio
- NAW
- Granat Audio
- EV
- Bayor Audio
(lista wciąż otwarta, ustalenia trwają)
Będą oczywiście również INSTRUMENTY KLAWISZOWE oraz prezentacje najnowszych modeli:
- YAMAHA GENOS
- KORG PA700 i PA1000
- KETRON SD9
- NORD STAGE 3
Po prezentacjach tradycyjnie konkursy z cennymi nagrodami ufundowanymi przez wystawców !!!