Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

vst - zarządzanie presetami / bankami 2008/10/23 14:28 #1900

  • mariuszmati
  • mariuszmati Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Świeżak
  • Posty: 5
  • Otrzymane podziękowania: 0
witam
ponieważ jestem początkującym użytkownikiem instrumentów vst mam dwa pytania, dla mnie bardzo istotne.

1. czy istnieje jakiś mały podprogram rozszerzający do do cubase'a (darmowy lub komercyjny), który pozwoliłby lepiej zarządzać kolekcją wtyczek? owszem podzieliłem to na kategorie, ale wybieranie przeszukiwanie i wybieranie jest nieco utrodnione... chciałbym, żeby wyglądao to bardziej przejrzyście.

2. mam problem z presetami. otórz trafiło mi się kilka wtyczek, które nie posiadają wstępnie skonfigurowanych presetów (brak listy rozwijanej, 0 banków). ustawiłem kilka presetów, zapisałem jako pojedyńcze ustawienia, jednak chciałbym utworzyć jakiś bank presetów (*.fxb) - pytanie jak? czy wogóle jest to możliwe, może są jakieś programy, które też pozwolą tymi prestetami jakoś zarządać czy jest to już problem programistyczny wtyczki?
pozatym czasem zdarza się też, że wtyczka posiada bardzo dużo ustawień i powstaje dyskomfort podczas wybierania i tutaj pytanie jest takie - jak ten zbiór podzielić na kilka banków lub jak utworzyć z wybranych presetow bank? czy to wogóle jest mozliwe?

pozdrawiam

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

O:vst - zarządzanie presetami / bankami 2008/10/23 16:38 #1904

  • Lucas Klauze
  • Lucas Klauze Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Moderator
  • Posty: 366
  • Otrzymane podziękowania: 2
TobyBear zrobił MiniHost VST, w którym jest genialne narzędzie do zarządzania i tworzenia soundbanków. Program jest całkowicie darmowy i możesz go pobrać z tąd .

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

O:vst - zarządzanie presetami / bankami 2008/11/02 19:40 #1989

  • mariuszmati
  • mariuszmati Avatar Autor
  • Wylogowany