Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Axiom 25 Fl 9 i problemy nowicjusza 2010/08/26 21:06 #9310

  • przemmekk
  • przemmekk Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Świeżak
  • Posty: 2
  • Otrzymane podziękowania: 0
Witajcie
Chciałbym prosić Was o pomoc. W ostatnich latach używałem FL bez żadnych dodatkowych urządzeń, ale w tym tygodniu wreszcie kupiłem sobie klawiaturę M-Audio Axiom 25, pomyślałem, że to rozsądna propozycja sprzętowa za przyzwoitą cenę, ponieważ jestem nowicjuszem jeśli chodzi o klawiatury MIDI, chciałem prosić o kilka informacji.

Podstawową konfigurację w FL'u zrobiłem, Midi Settings zrobione, ale mam problem z przypisaniem funkcji record i play z klawiaturą MIDI. Pady obsługuję z pomocą FPC (zresztą czytając to forum tego się nauczyłem), ale zupełnie nie wiem jak sobie poradzić z programowaniem wspomnianych funkcji. Być może ktoś ten problem z szanownych forumowiczów potrafi rozwiązać i podpowiedzieć co należy zrobić.

Chciałem także zapytać posiadaczy systemu Windows 7 64-bit, czy w jakiś sposób udało im się zmusić do działania program Enigma dostępny na stronie M-audio. Są tam tylko wersje 32-bit. A może do pracy z klawiaturą ten program nie jest potrzebny? Widziałem, że są tam jakieś presety do FL studio, ale być może możliwa jest praca bez tego programu.

Z góry dziękuję za pomoc

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

O:Axiom 25 Fl 9 i problemy nowicjusza 2010/08/26 22:32 #9314

  • N.E.X.
  • N.E.X. Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forumowicz
  • Platynowy forumowicz
  • Posty: 2600
  • Otrzymane podziękowania: 330
Enigma nie jest potrzebna do pracy tej klawiatury - za to Win 7 i jeszcze 64 Bity także potrzebny nie jest a tylko utrudnia jak widać, następny problem i znowu Win 7 64 Bity, ten system to jakaś plaga. Stanowczo nie dla muzyka i produkcji ;).