Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Mashi - Eternity 2010/04/04 10:36 #7875

• majcin1
  • majcin1 Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Świeżak
  • Otrzymane podziękowania: 0
Kolejna nuta w moim wykonaniu.Jak już wcześniej wspominałem jestem początkującym i uczącym się na własnych błędach. Bardzo bym był wdzięczny za jakiekolwiek komentarze i opinie oraz podpowiedzi co zmienić a co nie. Dzieki i do następnego usłyszenia.

Tytuł i wykonawca: Eternity - Mashi

Gatunek: Trance

Wykorzystywane oprogramowanie : Fl studio 9,
Wykorzystywane wtyczki: Nexus , Fruity Limiter , Fruity Stereo Shaper , Fruity Bass Boost , Fruity Free Filter

{audio}w309.wrzuta.pl/sr/f/6NmomcqClWN/mashi_-_etrnity.mp3{/audio}

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

O:Mashi - Eternity 2010/04/04 15:19 #7881

• Michal92
  • Michal92 Avatar
  • Wylogowany
  • Senior
  • Senior
  • Otrzymane podziękowania: 0
Utwór ok jeżeli chodzi o melodię. Ale ja nie jestem do końca przekonany do używania brzmień nexusa, bo są bardzo charakterystyczne, zwłaszcza Arpeggio. Tak jak np. ty użyłeś After Midnight 1 albo 2 i tylko, dlatego ten utwór jest przyjemny dla ucha - bo ma Arp gotowe, które samo w sobie wygrywa melodię i jest ładne. Tak więc nie jest to twój utwór w 100%. Radziłbym np. postarać się zapisać to brzmienie w nutach lub innym sposobem próbować z utworzeniem własnego Arpeggio wzorując się na Nexusowym. Tym bardziej używając brzmień Nexusa daleko się nie zajdzie, bo każdy je wykrywa i zna, a mało kto ma je oryginalne :D

Ale do nauki Nexus jest ok, byle nie robić nim wszystkiego w utworze, a z czasem odkładać wtyczkę zastępując swoimi brzmieniami lub starając się je przynajmniej jakoś modulować początkowo. A z czasem wyjdą takie jak te gotowce z Nexusa.

Dlatego radzę nie używać tak charakterystycznych brzmień Nexusa :) zwłaszcza Arpeggio i Sequences.