Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Arena 2009/11/10 21:23 #5871

• Michal92
  • Michal92 Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Senior
  • Senior
  • Otrzymane podziękowania: 0
Wykonawca: Michal92
Tytuł: Arena
Gatunek: trance??
Czas: 5.19
Format: mp3

Komentarz: Witam. Jestem początkujący. Na Fl siedzę pół roku, ale nie mam czasu siąść na dłużej - szkoła itd. W ogóle z muzyką mam styczność od niedawna. Utwór cały zrobiony z miesiąc temu, ale niedopracowany. M.in. brak przejść, zły mastering. Dlatego też postanowiłem go tutaj zamieścić. Nie wiem jak słychać realnie, bo utwór robiony na Creativach T6100 5.1. Proszę o rady i wasze odczucia, jak u was to brzmi (krytyka wskazana, ale weźcie pod uwagę, że dopiero się uczę).

Link: michal92k.wrzuta.pl/audio/5pFAhsDTKoa/arena

P.S. Zapewne głośność perkusji jest zła. Największy problem to dla mnie to kompozycja perkusji i mastering. Pewnie też przez brak odsłuchów.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

O:Arena 2009/11/10 23:27 #5873

• masahuku
  • masahuku Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Ekspert
Nie jest źle jak na początek. Ogólnie udało Ci sie zrobić fajny klimat ale:

1) utwór jest strasz nie monotonny!! jesli chciałes go dac do oceny to było skrócic o połowe chociaż :D bo myslałem ze sie w koncu rozkręci cos ale sie nie doczekałem...
2) kick i clap zdecydowanie za cicho!!
3) open hihat i lead troche za głosno
4) masteringiem sie nie martw...nawet go nie rób, najpierw zajmij sie miksem jak dojdziesz do wprawy w miksie to byc moze nie bedziesz potrzebował masteringu ;] nawewt najlepsi oddaja komus innemu do zmasterowania. Dobry miks to podstawa.

Pozdr.

O:Arena 2009/11/11 13:54 #5893

• Michal92
  • Michal92 Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Senior
  • Senior
Tylko clapa w ogóle nie ma w tym utworze :D Może chodzi Ci o Close hihat?

Chodziło mi o to żeby utwór był spokojny.