Witamy,
Gość
|
TEMAT:
Rzgów 2015- Zapisy - Ilość miejsc ograniczona 2015/01/28 21:26 #22661
|
Stowarzyszenie Muzyczne Forum
Zaprasza na kolejną imprezę z cyklu "Zlot miłośników instrumentów klawiszowych Rzgów 2015". Data imprezy: 21 marca 2015r. Miejsce imprezy: HOTEL EDEN Rzgów k/ŁODZI, ul. Letniskowa 11/13 www.eden-hotel.pl Koszty: Opcja 1 Koszt uczestnictwa w imprezie do godz. 19.00 to kwota 70 zł /os. (udział w programie imprezy, obiad 2-daniowy) Opcja 2 Koszt uczestnictwa w całej imprezie to kwota 130 zł. (udział w programie imprezy, obiad 2-daniowy + pełne wyżywienie imprezy wieczornej do godz. 2.00 z napojami - jak na weselu Opcja 3 Koszt uczestnictwa w całej imprezie z noclegiem to kwota 200 zł. (udział w programie imprezy, obiad 2-daniowy + pełne wyżywienie imprezy wieczornej do godz. 2.00 z napojami + nocleg ze śniadaniem) INNYCH OPCJI NIE MA !!! ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA !!! PODOBNIE JAK NOCLEGÓW. DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ (WPŁAT) Wiemy, że są osoby, które chcą przyjechać wcześniej ( w czwartek lub piątek). W takim przypadku należy dopisać (dodatkowy 1 nocleg z czwartku na piątek, lub z piątku na sobotę itd.). Cena każdego dodatkowego noclegu, to krotność kwoty 70 zł/os. Rezerwacje uczestnictwa Zgłoszenia przesyłamy TYLKO w komplecie z potwierdzeniem wpłaty w załączeniu. Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc i ogromne zainteresowanie, rezerwacji dokonujemy tylko i wyłącznie poprzez wpłatę na konto i przesłanie zgłoszenia wraz potwierdzeniem wpłaty na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Wpłata na konto: A.Wnęk ul. Źródlana 23, 66-120 Kargowa 85 1090 1607 0000 0001 0991 7151 tytułem: Rzgów 2015 - Imię i Nazwisko, wybór opcji , ilość dodatkowych noclegów np.: tytułem: Rzgów 2015 - Jan Kowalski- opcja 3, dodatkowy nocleg z piątku na sobotę. w przypadku zgłoszenia np 3 osób np. tytułem: Rzgów 2015 - Jan Kowalski- opcja 3, dodatkowy nocleg z piątku na sobotę + 2 osoby Dopiero po dokonaniu wpłaty przesłać zgłoszenie wraz z potwierdzeniem oraz pisemne zgłoszenie na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. następującej treści: 1. NICK, IMIĘ i NAZWISKO wpłacającego, WYBÓR OPCJI (np. OPCJA 3) ew dodatkowy nocleg 2. NICK, IMIĘ NAZWISKO kolejnej osoby, WYBÓR OPCJI (np. OPCJA 3) ew dodatkowy nocleg. itd. w zależności od ilości zgłoszonych osób. Proszę podać choć jeden numer kontaktowy. Dodatkowo w mailu należy dopisać następującą treść: Dokonując wpłaty będącą rezerwacją obecności na imprezie wyrażacie zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych Osobowych , Dz. Ust. nr 133 poz. 883. Po zaksięgowaniu wpłaty, pocztą elektroniczną poinformujemy o przyjęciu zgłoszenia do 7 dni. UWAGA !!! Osoby niezgłoszone, nie będą miały wstępu na salę z prezentacjami !!! Warunkiem rezerwacji jest ZAKSIĘGOWANIE WPŁATY na koncie. Samo zgłoszenie mailowe jest nieważne! Rezygnacja W przypadku rezygnacji z obecności na imprezie na 14 dni przed imprezą, nie ma możliwości zwrotu kosztów, więc prosimy o przemyślenie swojej decyzji. Noclegi. Noclegi przydzielane są w sposób narastający, a o przydziałach decyduje kolejność zgłoszenia. Pokoje obsadzane będą w 100%, więc jeśli skończą się pokoje 2 osobowe, kolejne osoby będą kwaterowane wg możliwości w pokojach 3 lub 4-osobowych. Więc jeśli komuś zależy na osobnych pokojach, radzę się spieszyć. Wszystkie pokoje w tym hotelu są zarezerwowane przez nasza grupę, więc nie ma możliwości rezerwacji indywidualnej. Poza tym mamy ustaloną niższa cenę (pok. 1 os. kosztuje 120 zł ! a my płacimy 70 zł ze śniadaniem ) NIE MA MOŻLIWOŚCI REZERWACJI POKOJU DLA 1 OSOBY CHYBA ŻE ZAPŁACI ZA WOLNE ŁÓŻKA JAK ZA KOLEJNĄ OSOBĘ. Sporo osób przyjeżdża już w czwartek lub piątek, bowiem w piątek instalowane będą też stoiska prezentacyjne. Pytania W razie pytań prosimy o kontakt mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. REGULAMIN Nocujący w hotelu kierują się do recepcji, gdzie otrzymają klucze do pokojów. Tam też znajdować się będzie rozpiska noclegów. Do każdego noclegu wliczone jest śniadanie. Doba hotelowa zaczyna się o 14.00 wiec jeśli pokoje nie będą jeszcze uszykowane zająć je będzie można podczas przerwy obiadowej. Wejście na szkolenie w dniu 21.03.2015r. ( sobota). Po przybyciu na salę, każda osoba powinna okazać się dowodem tożsamości. Po zweryfikowaniu i potwierdzeniu z listą zgłoszeń każdy uczestnik otrzyma identyfikator na smyczy reklamowej, bez którego nie wolno poruszać się po terenie organizowanego spotkania. Identyfikator powinien zawieszony być na szyi, lub być przypięty w widocznym miejscu. Każda osoba poproszona o identyfikator powinna się nim okazać na życzenie organizatorów i służb porządkowych. Bez identyfikatora osoby nie będą wpuszczane ponownie na salę . W przypadku zgubienia identyfikatora, organizator nie jest zobowiązany do ponownego jego wydania, tym samym do ponownego wpuszczenia na teren imprezy. Przy odbiorze identyfikatora uczestnicy podpisują akceptację regulaminu. UWAGA !!! Nauczeni występującymi problemami przypominamy, iż na sali obowiązuje bezwzględny zakaz palenia, a osoby w stanie upojenia alkoholowego zakłócające przebieg imprezy, zostaną usunięte z sali bez zwrotu opłaty oraz zostaną objęte zakazem obecności na kolejnych imprezach tego typu organizowanych przez Muzyczne Forum. Program imprezy Organizator zastrzega sobie zmiany tematyczne w programie, oraz przesunięcia czasowe poszczególnych tematów. Część I - (opcja 1) 9.00 - Otwarcie bram wystawy i rozdanie identyfikatorów 9.00 -10.30 Prezentacje sprzętowe na stoiskach firm ( prezentacje targowe) ( instrumenty klawiszowe, Nagłośnienie, miksery, mikrofony etc) 10.30 - Prezentacja Midi Net - Korg Music Soft oraz prezentacje akordeonów 11.30 - Granat Audio 12.30 - Przerwa Obiadowa 14.00 Dr Aus Audio 15.00 Silver Sound 16.00 Bayor Audio 17.00 NAW 18.00 Keystore Prezentacje m.in systemów ( Pol Audio, RCF, QSC, Yamaha, DB Technologies, Behringer X32, Sennheiser, Carvin Vega) 19.30 Losowanie Nagród i zakończenie części I Część II (opcja 2) 20.30 -2.00 Kolejne Ogólnopolskie Spotkanie Zespołów Muzycznych Artystycznie Różnych - Koszmar 2015' Impreza integracyjna przy suto zastawionych stołach. W tej części nie ma żadnych testów, prezentacji !!! Każdy z uczestników otrzyma kilka upominków, a wśród obecnych na podstawie wypełnionych formularzy, rozlosowane zostaną mega nagrody sprzętowe m.in Słuchawki Sennheiser HD215 Yamaha PSR-750S lub KORG PA600 Bayor Audio -Pasywny monitor bliskiego pola dla muzyka/producenta/DJa - nowość w ofercie - 1 para Dr Aus - Produkt z oferty Mikrofon AKG D5 NAW- produkt z oferty. Każdy uczestnik otrzyma kartę pre paid o wartości 100 zł do wykorzystania na www.midi24.pl UWAGA !!! Tylko podczas imprezy, możliwość zakupu prezentowanego przez wystawców sprzętu po niespotykanych na rynku cenach - także zabierzcie portwele Drugiej takiej okazji nie będzie.
Szkolenie (kurs obsługi) Korga pa3x, pa4x oraz Korga pa5x
Tel. 503-326-918 |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
- Jesteś tutaj:
- Start
- Forum
- Rozmawiamy....
- Rozmowy o muzyce
- Rzgów 2015- Zapisy - Ilość miejsc ograniczona