Zlot Miłośników Instrumentów Klawiszowych Rzgów 2013'.
Stowarzyszenie Muzyczne Forum, wzorem ostatnich kilku lat, organizuje w dniu 16 marca 2013 roku w Rzgowie k/Łodzi Zlot Miłośników Instrumentów Klawiszowych. Jest to XII edycja Ogólnopolskich Spotkań Muzycznych, podczas których odbywają się prezentacje sprzętu muzycznego. Co roku liczba chętnych do wzięcia udziału w imprezie jest co raz większa, jednak ze względu na jej szkoleniowy charakter, liczbę ograniczono do 200 osób. Dlatego ważne jest, by jak najszybciej zaplanować sobie czas oraz dokonać rezerwacji. Relacje z poprzednich imprez znajdziecie Państwo na oficjalnej stronie
www.muzycznewarsztaty.pl .
Poniżej plan tegorocznej imprezy:
Dom Weselny "EDEN"
Rzgów k/Łodzi
ul. Letniskowa 11/13
www.eden.civ.pl
www.eden-hotel.pl
8.00- 10.00 Przyjazd uczestników i zakwaterowanie dla nocujących w hotelu
Część I
10.00 - 12.00 Otwarte stoiska dystrybutorów
12.00 Prezentacja Instrumentów KETRON - FX Music
13.00 Prezentacja Instrumentów KURZWEIL - Music Info
14.00-15.00 Przerwa obiadowa
15.00 Prezentacja Instrumentów ROLAND - Roland Polska
16.00 Prezentacja Instrumentów KORG - Mega Music
17.00-17.30 Przerwa
17.30 18.30 Prezentacja Instrumentów YAMAHA - Yamaha Music Europe
18.30 Prezentacja MIDI NET GROUP
19.30 Losowanie nagród wśród uczestników zlotu
Część II
20.00 Kolacja
21.00 Prezentacja najciekawszych scenicznych efektów świetlnych (technika LED oraz lasery)
22.00 Prezentacje instrumentów przez uczestników imprezy na scenie
23.00 Jem session
23.00-3.00 Wspólne biesiadowanie przy suto zastawionych stołach
Organizator zastrzega sobie zmiany w programie , oraz przesunięcia czasowe.
Koszty i warunki rezerwacji
Opcja 1
Koszt uczestnictwa w imprezie do godz. 20.00 to kwota 60 zł /os
(udział w programie imprezy cz.I , obiad 2-daniowy, kawa, herbata
Opcja 2
Koszt uczestnictwa w całej imprezie to kwota 120 zł / os
(udział w programie imprezy cz.I + cz.2 , obiad 2-daniowy, kawa, herbata + 2 ciepłe kolacje, przystawki napoje zimne i ciepłe do godz 3.00
Opcja 3
Koszt uczestnictwa w całej imprezie z noclegiem to kwota 180 zł /os
(udział w programie imprezy cz.I + cz.2 , obiad 2-daniowy, kawa, herbata + 2 ciepłe kolacje, przystawki napoje zimne i ciepłe do godz 3.00 + nocleg)
INNYCH OPCJI NIE MA!!!
UWAGA !!! Alkohol we własnym zakresie. Piwo w bufecie cena ok 5 zł , Wódka 40% - 30 zł
Wiemy że są osoby które chcą przyjechać wcześniej ( w czwartek lub piątek)
W takim przypadku należy dopisać ( dodatkowy 1 nocleg z czwartku na piątek lub z piątku na sobotę itd) Cena każdego dodatkowego noclegu to krotność kwoty 60 zł/os
Rezygnacja
W przypadku rezygnacji z obecności na imprezie na 10 dni przed imprezą nie ma możliwości zwrotu kosztów wiec prosimy o przemyślenie swojej decyzji.
Warunkiem rezerwacji (ilość miejsc ograniczona) jest wysłanie zgłoszenia na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko uczestnika (uczestników), wybór opcji, załącznik potwierdzający wpłatę na konto oraz klauzulę:
Dokonując wpłaty będącej rezerwacją obecności na imprezie, wyrażam zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883.
Wpłat dokonywać na dane:
A.Wnęk
ul.Źródlana 23
66-120 Kargowa
BZWBK 85 1090 1607 0000 0001 0991 7151
UWAGA !!!
Osoby niezgłoszone nie będą miały wstępu na salę z prezentacjami ( identyfikatory wydawane przy wejściu) !!!
Po zaksięgowaniu wpłaty poinformujemy o przyjęciu zgłoszenia w ciągu 3-5 dni.
W razie pytań prosimy o kontakt pod adresem
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zapraszamy też do śledzenia naszej strony
www.muzycznewarsztaty.pl
Ważne informacje :
REGULAMIN
Nocujący w hotelu kierują się do recepcji gdzie otrzymają klucze do pokojów. Tam też znajdować się będzie rozpiska noclegów. Do każdego noclegu wliczone jest śniadanie.
Wejście na szkolenie w dniu 31.03.2012 ( sobota)
Po przybyciu na salę każda osoba powinna okazać się dowodem tożsamości.
Po zweryfikowaniu i potwierdzeniu z lista zgłoszeń każdy uczestnik otrzyma identyfikator na smyczy reklamowej bez którego nie wolno poruszać się po terenie organizowanego spotkania. Identyfikator powinien zawieszony być na szyi i być widoczny. Każda osoba poproszona o identyfikator powinna się nim okazać na życzenie organizatorów i służb porządkowych. Bez identyfikatora osoby nie będą wpuszczane ponownie na salę . W przypadku zgubienia identyfikatora organizator nie jest zobowiązany do ponownego jego wydania , tym samym do ponownego wpuszczenia na teren imprezy.
Obowiązuje bezwzględny zakaz umieszczania nośników (karty pamięci, pendrive'y, zewn. dyski twarde) w instrumentach klawiszowych. Złamanie powyższej zasady skutkowało będzie usunięciem z sali pokazowej bez zwrotu opłaty.
Na sali obowiązuje ZAKAZ PALENIA tytoniu.
Osoby przeszkadzające w organizacje imprezy oraz zagrażające sprzętom wystawionym podczas prezentacji a jednocześnie będące po widocznym spożyciu alkoholu zostaną wyprowadzone poza teren imprezy bez zwrotu wpłaconych środków.
Relacja z ostatniej imprezy w Rzgowie:
www.muzycznewarsztaty.pl/relacje.php?itemid=104#more