Techland to największy w Polsce producent gier komputerowych. Nasze gry – serie Dead Island czy Call of Juarez, zostały wydane w większości krajów na świecie i zdobyły rzesze wiernych fanów. Międzynarodowy sukces Dead Island (ponad 5 milionów sprzedanych egzemplarzy) umocnił pozycję naszej Firmy jako twórcy światowej klasy rozrywki. Obecnie pracujemy nad dwoma nowymi tytułami: największą w historii firmy produkcją Dying Light oraz Hellraid – grą osadzoną w klimatach dark fantasy. Wykorzystujemy i tworzymy nowe zaawansowane technologie informatyczne. Zatrudniamy najlepszych specjalistów w branży.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Audio Level Designer
(Specjalista ds. Udźwiękawiania Poziomów Gier Komputerowych)
(miejsce pracy: Wrocław)
Główne zadania:
• udźwiękawianie leveli/cutscen (przy użyciu m.in. autorskiej technologii Techlandu ChromeEd),
• proponowanie zmian w zakresie udźwiękowienia w istniejących levelach,
• implementacja dźwięków, muzyki i Voice Over do gier video,
• wsparcie w procesie tworzenia dźwięków oraz muzyki do gier.
Oczekujemy:
• autentycznej pasji do gier, popartej znajomością rynku z perspektywy gracza i śledzeniem najnowszych produkcji,
• hobbystycznego znajomości edytorów do tworzenia poziomów gier komputerowych,
• znajomość trendów i orientacji w dźwięku/muzyce w grach, filmie,
• wyczucia muzycznego, umożliwiającego samodzielne udźwiękawianie leveli (korzystając z dostępnych bibliotek dźwięków i wsparcia osób tworzących dźwięki),
• znajomości któregoś z programów do edycji dźwięku w stopniu dobrym - Sound Forge, Samplitude, Audiacity, Reaper, Cubase, Pro Tools lub innego,
• samodzielności, dynamizmu i proaktywności w działaniu.
Mile widziane:
• podstawowa umiejętność tworzenia dźwięków,
• doświadczenie komercyjne w projektowaniu i implementacji leveli do gier komputerowych,
• wykształcenie techniczne / podstawowa umiejętność programowania w C++.
Dlaczego warto u nas pracować?
• Techland to grono utalentowanych i doświadczonych specjalistów, którzy chcą i lubią dzielić się wiedzą. W związku z tym budujemy Techlandową Bazę Wiedzy, tak aby żadne doświadczenie – ani to dobre, ani to złe – nie zostało zapomniane.
• Charakteryzują nas innowacyjne, śmiałe projekty informatyczne. W każdej z naszych gier używamy najnowszych technologii lub rozwijamy własne. Obecnie pracujemy nad kolejną wersją naszego silnika - Chrome Engine 6.
• Tworzenie gier to coś więcej niż praca – to pasja, sposób na życie, a także - po prostu - świetna zabawa. Dbamy o naszą niepowtarzalną atmosferę poprzez m.in. luźny styl komunikacji (wszyscy jesteśmy ze sobą „na Ty”), możliwość ciągłego uczenia się od najlepszych, kreatywne podejście w rozwiązywaniu problemów i cykliczne imprezy integracyjne.
• Mamy bogaty system benefitów pozapłacowych (fundusz emerytalny z dodatkowym ubezpieczeniem na życie, opieka zdrowotna i karta Multisport, prezenty okolicznościowe, na bieżąco aktualizowana o najnowsze pozycje biblioteka książek i gier, zniżka na wszystkie produkty firmy, nisko oprocentowane pożyczki dla pracowników itp.).
Zainteresowanych zapraszamy do przesłania dokumentów aplikacyjnych (CV, LM, portfolio – link)
na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
w tytule umieszczając nr ref. ALD/04/14
Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli we wszystkich przesyłanych nam dokumentach aplikacyjnych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu tej oraz kolejnych rekrutacji zgodnie z obowiązującą Ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 833) aż do pisemnego wycofania zgody.”
Techland Sp. z o.o.
ul. Jana Szczyrki 12-14
54-426 Wrocław
www.techlandjobs.com
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami