Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT:

W jaki sposób pozbyć się bębnów z sampla? 2010/08/26 21:30 #9312

  • ramirezaug
  • ramirezaug Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Świeżak
  • Posty: 6
  • Otrzymane podziękowania: 0
Witam, czy jest jakiś skuteczny sposób na pozbycie się bębnów w samplu?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

W jaki sposób pozbyć się bębnów z sampla? 2010/08/26 22:25 #9313

  • N.E.X.
  • N.E.X. Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forumowicz
  • Platynowy forumowicz
  • Posty: 2600
  • Otrzymane podziękowania: 330
Zmiksowanego dźwięku audio nie da się rozdzielić na części składowe. Plik dźwiękowy jest w pewnym sensie dwuwymiarowy - możesz słuchać w przód, w tył, ale w głąb nie zajrzysz i nie podzielisz ;]. Musisz szukać momentów a capella bez bębnów.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

W jaki sposób pozbyć się bębnów z sampla? 2010/08/26 22:40 #9315

  • ramirezaug
  • ramirezaug Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Świeżak
  • Posty: 6
  • Otrzymane podziękowania: 0
Ale słyszałem że można je jakoś skutecznie stłumić? chociaż może się mylę pozdrawiam
Ze służy do tego fruity eq

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

W jaki sposób pozbyć się bębnów z sampla? 2010/08/26 23:06 #9317

  • N.E.X.
  • N.E.X. Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forumowicz
  • Platynowy forumowicz
  • Posty: 2600
  • Otrzymane podziękowania: 330
Jasnym jest, że jak masz np. stłumioną stopę od 0hz do 120Hz i chcesz wydzielić grającego od 250h leada to możesz wytłumić stopę i otrzymasz sam lead, bo dźwięki nie nachodzą na siebie. I oczywiście filtrem, nie EQ, chyba, że z opcją filtrowania. Jasnym jest, że jeżeli potrzebujesz pojedynczych próbek perkusji możesz takowe pojedyncze uderzenia znaleźć i wyciąć na one hit sample. Niestety większość dźwięków gra na całym paśmie i nawet jak podetniesz dół to dalej będziesz miał nieprzyjemne plumkania i uderzenia - w 90% przypadków nie uzyskasz czystego dźwięku.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

W jaki sposób pozbyć się bębnów z sampla? 2010/08/27 07:00 #9318

  • Pietia
  • Pietia Avatar
  • Wylogowany
  • Master
  • Master
  • Życie jest jak muzyka po prostu płynie...
  • Posty: 5193
  • Otrzymane podziękowania: 193
Witaj, co do rozkładu częstotliwości poszczególnych partii stanowiących dowolny utwór muzyczny zachęcam do zapoznania się z tematem: Podział częstotliwości w utworze muzycznym

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

W jaki sposób pozbyć się bębnów z sampla? 2010/08/27 09:32 #9321

  • ramirezaug
  • ramirezaug Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Świeżak
  • Posty: 6
  • Otrzymane podziękowania: 0
Wielkie dzięki za pomoc

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

W jaki sposób pozbyć się bębnów z sampla? 2010/08/27 22:35 #9324

  • 1nf3ct3d
  • 1nf3ct3d Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Ekspert
  • Posty: 97
  • Otrzymane podziękowania: 0
witam proponuje uzyc wtyczki slicex pociac sampel na czesci, czyli wyodrebnic bebny , clapy , i hihaty ,, itp i pozniej wsadzic to w piano roll i usunac niepotrzebne bebny , operacja powinna sie udac jesli zbedne dzwieki sa dosc czytelne tzn jesli slyszysz tylko beben i nic w tle

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

W jaki sposób pozbyć się bębnów z sampla? 2010/09/02 22:49 #9381

  • kalosz
  • kalosz Avatar
  • Wylogowany
  • Senior
  • Senior
  • Posty: 78
  • Otrzymane podziękowania: 0
Tez mam taki problem gdyz zaczynym samplowac nie które utwory i chce z danego sampla wydobyc np. 1 instrument i wyciszyc inne. Wiem że to trudne jak pisaliscie ale jadnak czasem sie to udaje (jest wiele znanych piosenek w ktorych sa użyte jakies sample). Jak to zroibc? Głownie chodzi mi z jakimi wtyczkami typu EQ i Filter pracowac zeby wyciszyc inne dzwieki? (chodzi mi o wtyczki nie podstawowe jakich nie ma w FL'u) jakie polecacie? Pozdrawiam

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1
  • 2
Zasilane przez Forum Kunena