Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

PYtanko :) 2009/12/05 10:39 #6332

  • ogurez
  • ogurez Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Ekspert
  • Posty: 148
  • Otrzymane podziękowania: 1
Witam Dawno mnie tu nie było i widzę ze sie troszke pozmienialo co sie stało z listą naszych utworów czy to znaczy ze juz tego nie bendzie ;/ Zawsze mozna bylo odsłuchac a teraz co??

Jesli temat był poruszany to prosze o wyrozumiałosc ale jestem w szoku :)

POzdrawiam

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

O:PYtanko :) 2009/12/05 11:37 #6333

  • masahuku
  • masahuku Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Ekspert
  • Posty: 118
  • Otrzymane podziękowania: 0
vsti.pl zostało przeniesione na inny serwer, po pewnym czasie wszystkie funkcje mają zostać przywrócone.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

O:PYtanko :) 2009/12/05 12:40 #6334

  • lsudny
  • lsudny Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forumowicz
  • Platynowy forumowicz
  • aka Blue Void
  • Posty: 328
  • Otrzymane podziękowania: 9
Tak, Vsti jest teraz na innym serwerze. Jest trochę ulepszeń... no i mam nadzieję, że utwory wrócą, bo pewnie dla wielu użytkowników wstawianie linków do wrzuty czy innych serwisów nie jest zbyt wygodne... Fajnie by było, jakby był też moderator.
Siódmego czerwca 2010 roku, o godzinie 16:15, oficjalnie opuściłem to forum.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

O:PYtanko :) 2009/12/05 13:09 #6335

  • ogurez
  • ogurez Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Ekspert
  • Posty: 148
  • Otrzymane podziękowania: 1
i wszystko jasne :] Dzieki za tak fast odpowiedz stara gwardia czuwa jak widze ^^

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1
Zasilane przez Forum Kunena