Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Jak uzyskać efekt syczenia?? :) 2008/09/17 15:27 #1593

  • felixxx
  • felixxx Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Złoty forumowicz
  • Złoty forumowicz
  • Posty: 170
  • Otrzymane podziękowania: 0
No witam ponownie
Dzisiaj mam do was pytanie jak uzyskać taki efekt jak dubfire w 1:32 minucie w tym kawałku



Tak siedzę i próbuję w różnych wtyczkach noisem ale coś nie bardzo, ponieważ wychodzi mi tylko takie niskie syczenie pare oktaw niższe niż te dubfire'a.
Kiedyś pamietam miałem taką archaiczną wtyczke który tytko "trzeszczała" i tam było dużo tego do wyboru ale ją wyrzuciłem bo stwierdziłem ze mi się nie przyda.

Co radzicie?? :)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

O:Jak uzyskać efekt syczenia?? :) 2008/09/17 18:20 #1597

  • felixxx
  • felixxx Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Złoty forumowicz
  • Złoty forumowicz
  • Posty: 170
  • Otrzymane podziękowania: 0
w dominatorze już coś jako tako ale to jeszcze nie to więc jak macie jakieś pomysły to dawać:)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

O:Jak uzyskać efekt syczenia?? :) 2008/09/17 19:17 #1600

  • Lucas Klauze
  • Lucas Klauze Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Moderator
  • Posty: 366
  • Otrzymane podziękowania: 2
Chwilka, zjem tylko obiad i zajmę się tym.

EDIT:

Samo ustawienie szumu i obwiedni to pikuś. Na pewno musi to być biały szum. Reszta brzmienia to eq. Trzeba się nim trochę pobawić żeby uzyskać efekt pękniętej rury i dymu z niej wylatującego.

Na poniższe brzmienie trzeba by teraz dodać eq i gotowe. I to jest klucz do sukcesu. Ale z tym to już nie chcę mi się bawić. Mam inne ważniejsze rzeczy na głowie. Innym sposobem tego nie zrobisz. Z jakiejkolwiek wtyczki biały szum + eq. Polecam KarmaFx Eq.

{audio}images/stories/sylenth_noise.mp3{/audio}

EDIT:

Na samym początku głośniejsze powinny być średnie częstotliwości żeby uzyskać moment "pęknięcia rury". Do końca lecą już zrównoważone częstotliwości i pomału zmniejszająca się głośność (ale nie odcięcie filtra!). Filtr winien być niezmieniony przez cały czas trwania szumu. Filtr raczej dolnoprzepustowy, ale to zależy od użytej wtyczki. Na innych lepszy może okazać się górnoprzepustowy.

EDIT:

Aaaahh zapomniałbym. Kompresor! Też powinien pomóc. Multiband Compressor albo Maximus będą odpowiednie. Kombinuj ze średnimi częstotliwościami.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

O:Jak uzyskać efekt syczenia?? :) 2008/09/18 13:08 #1605

  • Lucas Klauze
  • Lucas Klauze Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Moderator
  • Posty: 366
  • Otrzymane podziękowania: 2
Doh! Ok widzę, że już czas znaleźć nowy serwer :/

EDIT:

Ok zobacz czy teraz śmiga. A powinno bo mam prawie pełny transfer na tym serwerze.

{audio}lucasklauze.diinoweb.com/files/probki/sylenth_noise.mp3{/audio}

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

O:Jak uzyskać efekt syczenia?? :) 2008/09/23 10:26 #1655

  • Lucas Klauze
  • Lucas Klauze Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Moderator
  • Posty: 366
  • Otrzymane podziękowania: 2
Dżizas...ciągle tylko synteza i synteza i synteza...no bo w sumie najlepsza =) Ale zapomniałem o pracy na samplach! Jeżeli nie wychodzi Ci nic z tym EQ, możesz pobawić się np. dźwiękami z gier. Zupełnie o tym zapomniałem =) Doom3/Quake4 - tam jest mnóstwo takich dźwięków, a bardzo łatwo je wyciągnąć z gry.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1
Zasilane przez Forum Kunena