Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Rzgów 2017 - Zapisy! Tylko 100 miejsc!!! 2017/02/13 07:30 #23886

  • Pietia
  • Pietia Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Master
  • Master
  • Życie jest jak muzyka po prostu płynie...
  • Posty: 5213
  • Otrzymane podziękowania: 193
Rzgów 2017' - Otwieramy zapisy - ilość pozostałych wolnych miejsc ograniczona do 100, jako że już 90 osób jest zapisane
(akcja koszulki dająca pierwszeństwo uczestnictwa).

Stowarzyszenie Muzyczne Forum, zaprasza na kolejną imprezę z cyklu "Ogólnopolski Zlot Miłośników Instrumentów Klawiszowych Rzgów 2017".

Data imprezy: 1 Kwietnia 2017r.

Miejsce imprezy:
HOTEL EDEN
Rzgów k/ŁODZI, ul. Letniskowa 11/13
www.eden-hotel.pl


Koszty:
Opcja 1
Koszt uczestnictwa w imprezie do godz. 19.00 to kwota 80 zł /os. (udział w programie imprezy, obiad 2-daniowy)

Opcja 2
Koszt uczestnictwa w całej imprezie to kwota 160 zł. (udział w programie imprezy, obiad 2-daniowy + pełne wyżywienie imprezy wieczornej do godz. 2.00 z napojami - jak na weselu udział w koncercie.

Opcja 3
Koszt uczestnictwa w całej imprezie z noclegiem to kwota 240 zł.
(udział w programie imprezy, obiad 2-daniowy + pełne wyżywienie imprezy wieczornej do godz. 2.00 z napojami , udział w koncercie + nocleg ze śniadaniem)


INNYCH OPCJI NIE MA!!!
ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA !!! PODOBNIE JAK NOCLEGÓW. DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ (WPŁAT).

Wiemy, że są osoby, które chcą przyjechać wcześniej ( w czwartek lub piątek).
W takim przypadku należy dopisać (dodatkowy 1 nocleg z czwartku na piątek, lub z piątku na sobotę itd.). Cena każdego dodatkowego noclegu, to krotność kwoty 80 zł/os.
Jest trochę więcej pokoi bowiem dobudowano nową część hotelu a większość pokoi odnowiono.


Rezerwacje uczestnictwa:
Zgłoszenia przesyłamy na adres : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

UWAGA! E-mail przychodzi z innego adresu więc proszę uważać . Zgłoszenia ważne tylko te które przesłano na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Po otrzymaniu zgłoszenia wyślemy dane do wpłaty której potwierdzenie należy przesłać w ciągu 24h.
W przeciwnym razie zgłoszenie anulujemy.

Chcąc otrzymać koszulkę okolicznościową T-Shirt należy dopłacić 30zł/os oraz podać rozmiar (S,M,L,XL,XXL, XXXL) - mowa o tych którzy nie brali udziału w akcji wcześniejszej.

Wzór treści zgłoszenia: (podajemy imię i nazwisko każdego uczestnika)

Adam Kowalski
Adam Majewski

Opcja 3 + dodatkowy nocleg z piątku na sobotę

Koszulka XL męska

Proszę podać choć jeden numer kontaktowy.

Dodatkowo w mailu należy dopisać następującą treść:
Dokonując wpłaty będącą rezerwacją obecności na imprezie wyrażacie zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych Osobowych , Dz. Ust. nr 133 poz. 883.

Uchwałą SMF Zarząd zleca organizację imprezy firmie MED-ART (Klawiszowe.pl)

UWAGA!!!
Osoby niezgłoszone, nie będą miały wstępu na salę z prezentacjami !!!
Warunkiem rezerwacji jest ZAKSIĘGOWANIE WPŁATY na koncie. Samo zgłoszenie mailowe jest nieważne!

Rezygnacja:
W przypadku rezygnacji z obecności na imprezie na 14 dni przed imprezą, nie ma możliwości zwrotu kosztów, więc prosimy o przemyślenie swojej decyzji.

Noclegi:
Noclegi przydzielane są w sposób narastający, a o przydziałach decyduje kolejność zgłoszenia. Pokoje obsadzane będą w 100%, więc jeśli skończą się pokoje 2 osobowe, kolejne osoby będą kwaterowane wg możliwości w pokojach 3 lub 4-osobowych. Więc jeśli komuś zależy na osobnych pokojach, radzę się spieszyć. Wszystkie pokoje w tym hotelu są zarezerwowane przez nasza grupę, więc nie ma możliwości rezerwacji indywidualnej.

NIE MA MOŻLIWOŚCI REZERWACJI POKOJU DLA 1 OSOBY CHYBA ŻE ZAPŁACI ZA WOLNE ŁÓŻKA JAK ZA KOLEJNĄ OSOBĘ. Podobnie w przypadku rezerwacji miejsc dla 2 osób w pokoju 3-4 osobowym.

Sporo osób przyjeżdża już w czwartek lub piątek, bowiem w piątek instalowane będą też stoiska prezentacyjne.

Pytania:
W razie pytań prosimy o kontakt mailowy:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.



REGULAMIN:
Nocujący w hotelu kierują się do recepcji, gdzie otrzymają klucze do pokojów. Tam też znajdować się będzie rozpiska noclegów. Do każdego noclegu wliczone jest śniadanie.

Doba hotelowa zaczyna się o 14.00 wiec jeśli pokoje nie będą jeszcze uszykowane zająć je będzie można podczas przerwy obiadowej.

Wejście na szkolenie w dniu 01.04.( sobota) ok godziny 9.00

Po przybyciu na salę, każda osoba powinna okazać się dowodem tożsamości.

Po zweryfikowaniu i potwierdzeniu z listą zgłoszeń każdy uczestnik otrzyma identyfikator na smyczy reklamowej, bez którego nie wolno poruszać się po terenie organizowanego spotkania. Identyfikator powinien zawieszony być na szyi, lub być przypięty w widocznym miejscu. Każda osoba poproszona o identyfikator powinna się nim okazać na życzenie organizatorów i służb porządkowych. Bez identyfikatora osoby nie będą wpuszczane ponownie na salę . W przypadku zgubienia identyfikatora, organizator nie jest zobowiązany do ponownego jego wydania, tym samym do ponownego wpuszczenia na teren imprezy. Przy odbiorze identyfikatora uczestnicy podpisują akceptację regulaminu.

UWAGA!!! Nauczeni występującymi problemami przypominamy, iż na sali obowiązuje bezwzględny zakaz palenia, a osoby w stanie upojenia alkoholowego zakłócające przebieg imprezy, zostaną usunięte z sali bez zwrotu opłaty oraz zostaną objęte zakazem obecności na kolejnych imprezach tego typu organizowanych przez Muzyczne Forum.


Program imprezy :
Z uwagi na okrągłą X edycję imprezy wracamy do korzeni, pomijając systemy PA itp i zgodnie z jej tytułem zaprezentujemy poszerzoną o syntezatory itp grupę instrumentów klawiszowych : Yamaha, Ketron, Korg, Roland, Kurzweil , Nord, Akai i inne. Dodatkowym zagadnieniem będzie oświetlenie LED z przeznaczeniem dla zespołów muzycznych, prezentacja nowej marki INVOLIGHT na polskim rynku oraz gotowe rozwiązania sterownia światłem na imprezach rozrywkowych w systemie DMX za pomocą programu FREESTYLER DMX.
Nowością jest fakt, iż prezentacje będą w jednym pomieszczeniu a posiłki w drugim budynku w dwóch grupach, przez co będzie dużo więcej miejsca na prezentowany sprzęt i więcej czasu a pogranie także w przerwie. Tylu instrumentów na raz nie było do tej pory nigdy, więc będzie się działo. Będą też starsze modele oraz spora grupa instrumentów z grupy syntezatorów.


W drugiej części po godzinie 20.00 integracja na całego, a jako niespodzianka koncert ikony sceny, postaci jak mało kto kojarzącej się ze znakomitym brzmieniem instrumentów klawiszowych, Sławomira Łosowskiego - lidera zespołu Kombi !!!


Do każdej wpłaty wydany będzie w dniu zlotu paragon fiskalny (w przypadku wpłat łącznych od kilku osób otrzyma go właściciel konta z którego została dokonana wpłata lub osoba upoważniona).
Jeśli ktoś chce otrzymać fakturę VAT proszę o przesłanie tej informacji po dokonaniu wpłaty na podany wyżej e-mail.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Rzgów 2017 - Zapisy! Tylko 100 miejsc!!! 2017/02/28 21:54 #23914

  • Pietia
  • Pietia Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Master
  • Master
  • Życie jest jak muzyka po prostu płynie...
  • Posty: 5213
  • Otrzymane podziękowania: 193
Jak informuje organizator dzisiaj 28.02.2017 o godzinie 23,59 lista uczestników zostaje zamknięta.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Rzgów 2017 - Zapisy! Tylko 100 miejsc!!! 2017/03/09 11:26 #23933

  • Pietia
  • Pietia Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Master
  • Master
  • Życie jest jak muzyka po prostu płynie...
  • Posty: 5213
  • Otrzymane podziękowania: 193
Pojawiło się dodatkowe 14 wolnych miejsc. Informacja dla tych, którzy jednak chcieliby wziąć udział w imprezie.
Warto się spieszyć, decyduje kolejność zgłoszeń.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Rzgów 2017 - Zapisy! Tylko 100 miejsc!!! 2017/03/26 08:29 #23946

  • Pietia
  • Pietia Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Master
  • Master
  • Życie jest jak muzyka po prostu płynie...
  • Posty: 5213
  • Otrzymane podziękowania: 193
Oto program imprezy na tegoroczny zlot:
Program imprezy

Organizator zastrzega sobie możliwość zmian w programie oraz przesunięcia czasowe poszczególnych tematów.

9.00 Otwarcie bram i wolne zwiedzanie stoisk
10.20 Oficjalne otwarcie i powitanie
10.30 Prezentacja firmy Yamaha
11.15 Prezentacja Mega Music (KORG)
12.00 Oferta Music Store (Roland i inne)
12.15-13.00 Obiad I Tura i wolne zwiedzanie stoisk
13.00 -13.45 Obiad II Tura i wolne zwiedzanie stoisk
13.45 Prezentacja firmy FX Music Group (Ketron)
14.30 Prezentacja firmy Audiostacja (Moog, Nord, Roli)
15.15-16.00 wolne zwiedzanie stoisk
16.00 Prezentacja firmy Music Info (Kurzweil)
16.45 Prezentacja firmy Camaro24
17.30 Prezentacja firmy showDMX.pl (oświetlenie Involight i inne) oraz Led-effect.pl (wsparcie Freestyler DMX)
18.30 Podsumowanie oraz wręczenie nagród

Część II (opcja 2)

20.00 -2.00 Kolejne Ogólnopolskie Spotkanie Zespołów Muzycznych Artystycznie Różnych - w skrócie KOSZMAR 2017'

Impreza integracyjna przy suto zastawionych stołach. W tej części nie ma żadnych testów, prezentacji !!!

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Rzgów 2017 - Zapisy! Tylko 100 miejsc!!! 2017/04/01 07:02 #23952

  • Pietia
  • Pietia Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Master
  • Master
  • Życie jest jak muzyka po prostu płynie...
  • Posty: 5213
  • Otrzymane podziękowania: 193
Rzgów startuje:)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Pietia.
  • Strona:
  • 1
Zasilane przez Forum Kunena