Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT:

Odp: Praca nad dźwiękiem i muzyką przy grze komputerowej Scamper 2011/07/09 16:00 #12894

  • N.E.X.
  • N.E.X. Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Platynowy forumowicz
  • Platynowy forumowicz
  • Posty: 2600
  • Otrzymane podziękowania: 330

Banał. Nawet dla mnie :D


Zrobienie lasera przy pomocy dowolnego analoga na filtrze, pitchem i z wysokim rezonansem to banał, ale nie o taki banał z 8 bitowców chodzi ;). Kwestia autora jak doprawi swoje dźwięki aby były unikalne i niepowtarzalne, posiadały odpowiednią masywność w dole i nie biły po uszach w górnym paśmie, odpowiednio skompresowane, ale z dobrą dynamiką. Zresztą nigdy nie robiłem to z analoga tylko z różnych przedziwnych sampli nagranych w polu przy pomocy efektu pogo, pitcha i rozciągania czasu w samplerze, znacznie lepsze efekty. To tylko sam strzał, do tego odgłosy samej broni, przeładowania. Kwestia przeczytania opisu i wyczucia jakby to mogło brzmieć, bo przecież duża giwera nie będzie tylko świstać a mała burzyć czasoprzestrzeń z wielkim hukiem ;).

Jako przykłady niech posłużą serie Jedi Knight czy Mass Effect, bardzo dobrą robotę tam wykonali ;).

Co do muzyki to szukają raczej klimatów industralowych, ambientowych w spokojnych momentach. Formy dowolne, ale ma być nie wesoło i brudno, tajemniczo czasami.

Jakby ktoś chętny to niech pisze na maila podanego w pierwszym poście - tam odpiszą co i jak lub przekierują gdzie trzeba.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez N.E.X..

Odp: Praca nad dźwiękiem i muzyką przy grze komputerowej Scamper 2011/07/29 23:19 #13197

  • N.E.X.
  • N.E.X. Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Platynowy forumowicz
  • Platynowy forumowicz
  • Posty: 2600
  • Otrzymane podziękowania: 330
Nowy artykuł, tym razem w Dzienniku Wschodnim . Jest rozmach :).

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1
  • 2
Zasilane przez Forum Kunena