Zwykłe odwrócenie w czasie, a czego to już sprawdź sam, wrzuć do edytora i odwróć z powrotem ;). Te przygasanie dźwięku, taka pompka, to albo automatyka głośności wybranymi instrumentami albo kompresja sidechain która generalnie polega na tym samym.
Do takich dźwięków dużo daje nagrywanie rzeczywistych odgłosów i odwracanie ich w czasie, zwalnianie, przerabianie na długie pady itd. Sprawdź jak brzmi rozbite szkło albo metal odwrócone w czasie, także elementy perkusyjne jak shakery, bębny czy hihaty, talerze. Instrumentalnie dobra to krystalicznych dźwięków jest synteza FM i Addytywna oraz wszelkie hybrydy z tym związane lub specjalne narzędzia z oryginalnymi algorytmami (np. Prism lub Razor od NI). FM to modulowanie jednego przebiegu innymi, addytywna to sumowanie kolejnych sinusów które robią za harmoniczne. Wszelkie dzwonki i "kryształki" to właśnie to. FM bardziej do metalicznych dźwięków także bogatych w wysokie częstotliwości. Cała magia w takiej muzyce to odpowiednie dobranie iście "organicznych" dźwięków w połączeniu w pewnymi elementami odwróconymi w czasie które współgrają z tymi grającymi normalnie, przynajmniej w przykładzie który podałeś.