Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Jak uzyskać taki dźwięk? 2012/05/11 19:34 #16114

  • SmokeMelody
  • SmokeMelody Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Świeżak
  • Posty: 3
  • Otrzymane podziękowania: 0
Witam, zwracam się z pytaniem do fanów muzyki spod skrzydeł Brainfeeder. Czyli ciezko okreslić co to jest, IDM, ambient, garage.. ale nie ważne. Chodzi mi o dźwięk w w czwartej sekundzie tego numeru


Jeśli ktoś się interesuje muzyką typu Teebs, baths, vLooper etc. to powienien wiedzieć o co mi chodzi. Jakie polecacie wtyczki do takiej muzyki?

Pozdrawiam

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp: Jak uzyskać taki dźwięk? 2012/05/11 20:07 #16115

  • N.E.X.
  • N.E.X. Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forumowicz
  • Platynowy forumowicz
  • Posty: 2600
  • Otrzymane podziękowania: 330
Zwykłe odwrócenie w czasie, a czego to już sprawdź sam, wrzuć do edytora i odwróć z powrotem ;). Te przygasanie dźwięku, taka pompka, to albo automatyka głośności wybranymi instrumentami albo kompresja sidechain która generalnie polega na tym samym.

Do takich dźwięków dużo daje nagrywanie rzeczywistych odgłosów i odwracanie ich w czasie, zwalnianie, przerabianie na długie pady itd. Sprawdź jak brzmi rozbite szkło albo metal odwrócone w czasie, także elementy perkusyjne jak shakery, bębny czy hihaty, talerze. Instrumentalnie dobra to krystalicznych dźwięków jest synteza FM i Addytywna oraz wszelkie hybrydy z tym związane lub specjalne narzędzia z oryginalnymi algorytmami (np. Prism lub Razor od NI). FM to modulowanie jednego przebiegu innymi, addytywna to sumowanie kolejnych sinusów które robią za harmoniczne. Wszelkie dzwonki i "kryształki" to właśnie to. FM bardziej do metalicznych dźwięków także bogatych w wysokie częstotliwości. Cała magia w takiej muzyce to odpowiednie dobranie iście "organicznych" dźwięków w połączeniu w pewnymi elementami odwróconymi w czasie które współgrają z tymi grającymi normalnie, przynajmniej w przykładzie który podałeś.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez N.E.X..
  • Strona:
  • 1
Zasilane przez Forum Kunena