Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

edycja granej pętli 2012/04/27 20:40 #16018

  • klaku
  • klaku Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Świeżak
  • Posty: 2
  • Otrzymane podziękowania: 0
Witam
pytanie za 100 pktów
czy w FLu istnieje taka opcja że:
mam pętlę i chcę ją edytować gdy jest odtwarzana, tak jak w kaossilatorze- zmienianie loop length że leci mi 1/16 pętli, 1/16 pętli 1/8 pętli, 1/4 pętli, 1/2 pętli i cała pętla ?
chodzi mi o to żeby przypisać knoba to danego plastra bądź wtyczka *jeśli taka istnieje*( albo da się to ogarnąć w slicerze, tylko nie wiem jak.) tnie sampel/ pętle na równe części i po pokręceniu knobem zmieniać długość odtwarzania pętlę.
liczę na pomoc, pozdrawiam

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp: edycja granej pętli 2012/04/27 20:53 #16019

  • N.E.X.
  • N.E.X. Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forumowicz
  • Platynowy forumowicz
  • Posty: 2600
  • Otrzymane podziękowania: 330
Chodzi Ci o tzw efekt stutter? Takie zapętlanie muzyki w locie jak w programach dla DJ, że naciskasz 1/4 czy 1/2 i masz pętle na ćwierć taktu czy połówkę w danym tempie?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp: edycja granej pętli 2012/04/28 16:41 #16020

  • klaku
  • klaku Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Świeżak
  • Posty: 2
  • Otrzymane podziękowania: 0
tak, dokładnie!

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp: edycja granej pętli 2012/04/28 16:57 #16021

  • N.E.X.
  • N.E.X. Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forumowicz
  • Platynowy forumowicz
  • Posty: 2600
  • Otrzymane podziękowania: 330
Z tego co wiem taką opcję posiada wtyczka Gross Beat firmy IL, dostępna w FL Studio ale jako demo, do zakupienia osobno. Jest kilka wtyczek darmowych które potrafią takie coś, ale problem polega na tym, że nie działają tak jak trzeba albo nie w czasie rzeczywistym. Gross Beat może być operowany na żywo z klawiatury więc powinno to rozwiązać problem.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp: edycja granej pętli 2012/04/30 18:27 #16030

  • Czaku
  • Czaku Avatar
  • Wylogowany
  • Użytkownik jest zablokowany
  • Użytkownik jest zablokowany
  • Posty: 87
  • Otrzymane podziękowania: 3
Siemasz.

Patrzyłem nad twoim problemem troszke....

Od razu mówię: test przeprowadzony na klawiaturze komputerowej (nie mam kontrolera niestety) ;(

zamieniłem twoje proporcje troche, a więc połowka taktu, ósemka, szesnastka itd....

Myslę że o to chodzi kolejnośc nie gra roli....

Sposób ( prosty i chłopski)

ustawiasz wartości PATTERNÓW we FL na odp długość i odpalasz je z klawiatury numerycznej.....

czyli 16 to 2pat, 8 to 3pat, 4 to 4pat, i całość np. 5pat....

Ważne żebyś sie zmieścił ułamek sekundy przed odpaleniem kolejnego Patternu wtedy załączy jak trzeba.... no i latencja na MIN....

Myśle że gdybym miał jakis "grajek-kontroler" wyjaśniłbym dokładniej - jednak zasada ta sama czyli wyczucie...


poniżej moja wersja "na żywo" :))))))

pozdróweczki :)

ps. wiesz zawsze można klawiature "podlutować" pod jakiś kontroler... :D
Załączniki:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1
Zasilane przez Forum Kunena