Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Dobór Sprzętu 2010/04/30 18:06 #8096

  • JacobJMC
  • JacobJMC Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Świeżak
  • Posty: 1
  • Otrzymane podziękowania: 0
Witam, jestem początkującym jeszcze w sprawach produkcji muzycznych, operuję w FL Studio i czasem Reasonie.
Krótka piłka - potrzebuję pomocy z wyborem klawisza i/lub pada (kontrolera midi), ponieważ chciałbym mieć 100% gwarancje tego że mój wybór będzie dobrze współgrał z ww. programami i nie zmusi mnie do wymiany po roku użytkowania.

Wiem że jako początkującemu wiele osób mi zaleci na razie zabawę samym softem i klikanie w FLu, ale prawda jest taka że raz - mam pewien budżet do wywalenia : ), a dwa - nie działam pod wpływem chwili czy kawałku "o robieniu bitów"

Style w jakich coś tam rzeźbię to Rap i trochę RnB. TYLKO te dwa, nic innego mnie nie interesuje (takie info w razie potrzeby).

No to do rzeczy:

www.djshop.pl/k5,studio/i4768,akai,akai-lpk25.html - dość tani klawisz, wydaje mi się że jak na start idealny

www.djshop.pl/k5,studio/i4535,akai,akai-mpd18.html - pad tej samej firmy co klawisz, sprawa wygląda tak że nie kupię tego wszystkiego naraz na pewno, a przy stylach w jakich się obracam kolejność wydaje mi się Pad > Klawisz

www.djshop.pl/k5,studio/i4275,korg,korg-nanopad-white.html

www.djshop.pl/k5,studio/i4888,miditech,m...-music-25-black.html

www.djshop.pl/k5,studio/i5455,behringer,...-control-umx490.html - z tą marką spotkałem się na różnych forach i była polecana

www.djshop.pl/k5,studio/i4917,maudio,m-a...-oxygen-iii-49-.html

www.djshop.pl/i4974,korg,korg-nano-producer-set-czarny.html - na koniec najbardziej interesująca mnie rzecz, bo set 3 kontrolerów za niezłą cenę

Czekam na opinie i porady, z góry dzięki za jakiekolwiek.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez JacobJMC.

O:Dobór Sprzętu 2010/05/01 11:08 #8098

  • Ahremov
  • Ahremov Avatar