Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Zakup monitorów aktywnych 2010/04/25 14:35 #8038

  • dawidbud1
  • dawidbud1 Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Młodszy forumowicz
  • Młodszy forumowicz
  • Posty: 37
  • Otrzymane podziękowania: 0
witam.Jestem kompletnie zielony w sprawach sprzętowych, jednakże chciałbym zakupić jakieś lepsze nagłośnienie mojego kompa.Obecnie to dwie rozgruchotane "kolumny"od jakiegoś kiczowatego zestawu HiFi z przed nastu lat, napędzane jakimś wzmacniaczem na temat którego żal sie wypowiadać.Od tego mojego "zestawu" miliony razy lepiej grają pierwsze lepsze creativ'y.
Błądząc po allegro szukałem czegoś bardziej biorąc pod uwagę cene.Oto co mi wpadło w oko, zaznaczam że nie mam bladego pojęcia czy to się do czegokolwiek nadaje:
1) Behringer MS 20 ---> www.allegro.pl/item1008330972_monitory_a...behringer_ms_20.html
2)Behringer MS 40 --> www.allegro.pl/item1010303832_behringer_...monitory_gratis.html

Wogóle czym różnią się monitory studyjne/aktywne od zwykłych głośników np. Creativ jakiś zestw 5.1.? Nie jestem audiofilem, i nie wiem czy potrafił bym usłyszeć różnice.Może coś polecicie w tej półce cenowej innego , bardziej godnego uwagi.Czy do takich monitorów jak podałem w linkach potzrebuje karty dźwiękowej?Aktualnie mam tylko zintegrowaną.
P.S. prosze o wyrozumiałość , wiem że wyda wam sie to śmieszne co napisałem ale nie mam fortuny do wydania i chciałby maksymalnie dobrze wydać swoje pieniądze,pozdrawiam

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez dawidbud1.

O:Zakup monitorów aktywnych 2010/04/26 10:47 #8044

  • Ahremov
  • Ahremov Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forumowicz
  • Platynowy forumowicz
  • W muzyce wszystko jest mozliwe (Novation)
  • Posty: 542
  • Otrzymane podziękowania: 17
Przedewszystkim roznica polega na tym ze tutaj masz stereo a w Creativach 5.1 jest odsluch 360' ;)