Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Jaka karta muzyczna dla amatora? 2008/11/18 22:43 #2161

  • orynek
  • orynek Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Świeżak
  • Posty: 2
  • Otrzymane podziękowania: 0
Cześć Pany.
Wiem, że temat wyboru karty był wałkowany niejednokrotnie. Szukałem i szukałem odpowiedzi na swoje pytanie, ale nie znalazłem.
Marzy mi się ESI Juli@, ale jestem biednym studentem pracującym dorywczo, a mieszkanie trzeba opłacić, piwko za coś kupić więc nie mogę sobie pozwolić na Julkę. Z 2 strony to jestem amatorem i nie wykorzystałbym pewnie nawet połowy możliwości tej karty. Grałem kiedyś w kapeli rockowej i mam pełno pomysłów na muzykę. Na razie robię gitary przez Slayera, perkę ze standardowych sampli itd. Są to zarysy utworów. Potem mam zamiar podłączyć gitary do kompa (z AmpliTube Metal) i zagrać te partie już na żywo. Do tego perka z EZDrummer jakieś chórki, smyczki itp.
Na kartę mogę przeznaczyć do 150zł dlatego w tytule słowo muzyczna wpisałem w cudzysłowiu. Stać mnie co najwyżej na dźwiękówkę. Teraz mam zintegrowanego Realteka. Nie wiem co (czy) kupić bo z tego co wiem to Creative chyba też nie oferuje nic lepszego jeżeli chodzi o tworzenie muzyki porównując do zintegrowanego Realteka (w tym przedziale cenowym). A może Asus Xonar? Ta niby jest do gier i filmów, a ja nie gram w gry, a jeżeli chodzi o filmy to większą wagę przywiązuję do obrazu niż dźwięku no ale muzyka z foobara musi być piękna ;)
Jeżeli znajdzie się ktoś kto potrafi mi pomóc to bardzo bym prosił o dobre serce i pare dobrych porad :)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

O:Jaka karta muzyczna dla amatora? 2008/11/19 13:41 #2162

  • ogurez
  • ogurez Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Ekspert
  • Posty: 148
  • Otrzymane podziękowania: 1