Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Michael Flint - Love Dream 2010/11/13 01:04 #10134

  • Michal92
  • Michal92 Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Senior
  • Senior
  • Posty: 53
  • Otrzymane podziękowania: 0
Artysta: Michael Flint
Tytuł: Love dream
CZAS: 4:40
RODZAJ KOMPRESJI: mp3 320kbps
GATUNEK: Uplifting Trance

Link: michal92k.wrzuta.pl/audio/68NGPkJGIn8/love_dream_v2

KOMENTARZ: Jak się ma tutaj pasmo? Bo nie znam się na tym za bardzo, a i nie mam dobrego sprzętu do odsłuchu. Co dać głośniej, co ciszej? Proszę oceńcie i doradźcie. Podzielcie się wrażeniami i opiniami.


P.S. Początek i zakończenie dorobię, chodzi mi głównie o wasze odczucia co do wykonania.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

O:Michael Flint - Love Dream 2010/11/13 14:50 #10141

  • N.E.X.
  • N.E.X. Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forumowicz
  • Platynowy forumowicz
  • Posty: 2600
  • Otrzymane podziękowania: 330