Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

FL na odległość? Pulpit zdalny, praca z kumplem. 2012/02/16 23:26 #15281

  • Kardas
  • Kardas Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Młodszy forumowicz
  • Młodszy forumowicz
  • Posty: 37
  • Otrzymane podziękowania: 5
Witam! Nie wiedziałem nawet za bardzo jak nazwać temat...

Mianowicie razem z kumplem z kapeli zabrałem się za osobny projekt muzyczny. Dostaliśmy propozycję występu na fajnej imprezie i musimy do czerwca zrobić jakiegoś niezłego seta...
Problem w tym, że bardzo żadko możemy popracować razem. Studiuję w Koszalinie, 130 km od rodzinnej miejscowości, gdzie mieszka również ów kumpel. Mam tutaj również cały sprzęt, tzn. kompa, klawisze itp.

Zrodził się w naszych głowach, żeby współpracować przez neta na żywo, bo zwykłe wymienianie sięprojektami i pomysłami jest męczące i nie przynosi najlepszych efektów. No i tutaj pojawia się pytanie, w jaki sposób to zrealizować??

Dzisiaj odpaliłem Skype'a. Okazało się, że można za jego pomocą udostępniać widok pulpitu. Jednak z tego co przetestowaliśmy na szybko z kumplem, działa to tylko w jedną stronę, czyli albo ja udostępniam albo On. Potem pomyślałem o pulpicie zdalnym... Czy by nie byłoby dobrą opcją, żeby kumpel łączył się z moim kompem i ew. poprawiał projekty i wprowadzał swoje pomysły u mnie na kompie? Czy jakikolwiek program do pulpitu zdalnego może wysyłać również komunikaty MIDI z Jego klawiszy na mojego kompa?
No i pojawia się również problem z przesyłaniem dźwięku. Jak na raz wysyłać dźwięk z mikrofonu, żebyśmy mogli się porozumieć i z kompa, żeby było słychać co robimy? Tym bardziej, że w FLu korzystam z asio4all, co jest osobnym sterownikiem i również pod tym względem może sprawiać problemy... (np. jak mam włączonego FLa to w systemie już nie mam dźwięku - czy oglądam film, czy włącze mp3).

Czy ktoś miał z tym doświadczenie? Jakieś rady, propozycje?