Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Miela - moje produkcje. 2012/11/18 19:59 #18213

  • Miela
  • Miela Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Świeżak
  • Posty: 7
  • Otrzymane podziękowania: 0
Witam chciałbym zaprezentować swoje utworki jestem początkującym producentem. Przez wiele lat grałem na keybordzie, obecnie posiadam stację roboczą KORG KROME i jestem w trakcie ogarniania tego sprzętu i prawdopodobnie zerwę z softwarem na rzecz hardwaru i pójścia w strone jakichś koncertów :P.

Link do moich twórczości
Kanał YouTube

Miela - Plucked

Zapraszam do komentowania, pozdrawiam.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp: Miela - moje produkcje. 2012/11/19 09:13 #18217

  • N.E.X.
  • N.E.X. Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forumowicz
  • Platynowy forumowicz
  • Posty: 2600
  • Otrzymane podziękowania: 330
Zerwanie z oprogramowaniem i komputerami to raczej zła decyzja, żaden sprzęt nie da Ci tyle możliwości. Najlepszym rozwiązaniem jest połączenie obu światów. Korg Krome może służyć jako dodatkowa paleta barw które możesz nagrywać przez interfejs audio na komputer. Jako samodzielna stacja szału Korg nie zdziała. Nie ma tam zaawansowanych silników syntezy, większość brzmień oprócz fortepianów, organów i innych takich brzmi sztucznie, dźwięki to gotowe presety, studyjnych efektów na tym nie ma, miksu nie zrobisz, nie mówiąc o jakimś końcowym wykończeniu utworu. Jako tło w zespole na żywo może być nieźle, ale dla studia, nawet domowego, ten instrument samotnie nie może egzystować.