Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Witam wszystkich.. 2017/06/14 17:00 #24061

  • Klezmer75
  • Klezmer75 Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Świeżak
  • Posty: 3
  • Otrzymane podziękowania: 0
Mam na imię Krzysztof. Mam 42 lata. Muzyka jest moją pasją. Muzyka zmniejsza stres łagodzi strach, dodaje energii i poprawia pamięć. Muzyka sprawia że ludzie są mądrzejsi..
Pracuje na programie Cubase 5. Posiadam instrument QS 300. Głównie skupiam się na robieniu aranżacji disco polo i dance. Do tej pory robiłem utwory tylko w midi (odtwarzane przez zewnętrzy instrument) więc w kwestii audio (choć tu też wykorzystujemy MIDI) jestem nowicjuszem. Mam duża wiedzę na temat teorii ale niestety gorzej w praktyce. Myślę że dowiem sie tutaj wielu ciekawych rzeczy na temat produkcji muzycznej..
P.S. Dołączam do wspólnej autostrady..

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Witam wszystkich.. 2017/06/14 22:00 #24063

  • Jacek Gronczyński
  • Jacek Gronczyński Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Świeżak
  • Posty: 13
  • Otrzymane podziękowania: 0
Siema Krzychu,
Skoro już się ujawniłeś, to pozwolisz, że wyrażę (47) tylko i wyłącznie swój "odsłuch" obecnej muzyki DP. Od bardzo dawna, w większości aranżacji DP brak jest tzw. "środka". Podobnie stopy perkusyjnej i prowadzącego basu jak na lekarstwo. Za to dźwięków typu "skrzypiące drzwi", sykanie etc. od pyty. Aranżacje brzmią w stylu "gramy na wszystkim, co wpadnie w ręce". Ok. 80% kawałków nie daje się odróżnić melodycznie. A już zapamiętać, to porażka. Może jesteś w stanie coś z tym zrobić dla dobra DP?
Pozdrawiam Jacek /muzyka dziurawi niebo/

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Jacek Gronczyński.

Witam wszystkich.. 2017/06/15 12:49 #24065

  • Klezmer75
  • Klezmer75 Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Świeżak
  • Posty: 3
  • Otrzymane podziękowania: 0