Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Gun Foley - jakieś propozycje? 2011/06/05 01:56 #12600

  • N.E.X.
  • N.E.X. Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Platynowy forumowicz
  • Platynowy forumowicz
  • Posty: 2600
  • Otrzymane podziękowania: 330
Witajcie,

Trochę niestandardowo dzisiaj proszę o pomoc, ale pomóc może każdy, wystarczy jakikolwiek pomysł ;). Siedzę nad tym od kilku dni i pustka.

Pracuję od niedawna nad takim jednym projektem udźwiękowienia i generalnie na większość rzeczy mam i pomysły i narzędzia którymi można dane dźwięki uzyskać (z dużą dawką edycji). Największy problem jest jednak z wystrzałami broni palnej. Nie mam dostępu do broni i nie przewiduje takowej. Budżet jest zerowy ponieważ projekt jest niekomercyjny dlatego inwestycja nie wchodzi w grę. Klimat raczej Sci-Fi dlatego większość odgłosów broni uzyska się a la Star Wars (lasery i takie tam). Jednak występuje kilka archaicznych modelów, niestandardowych ale jednak. Pytanie jak zrobić takowe imitacje wystrzałów?

Jedyne na co na razie wpadłem to klasyczne petardy robiące hałas :P. Tzw "Picollo" lub inne "Corsair" - najtańsze, najmniejsze lub inne. Macie jakieś, jakiekolwiek, inne propozycje? Burza mózgów, nawet nagłupsze pomysły będą dobre :P.

Przeładowania, pociski, metalowe odgłosy mam już na liście i wiem jak i czym zrobić więc chodzi tylko o wystrzały tych "tradycyjnych" broni ;).

Pozdr.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez N.E.X..

Odp: Gun Foley - jakieś propozycje? 2011/06/05 07:33 #12601

  • ogurez
  • ogurez Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Ekspert
  • Posty: 148
  • Otrzymane podziękowania: 1
Słuchaj moze to i dziwny pomysł mi przyszedł do głowy azeby tak strzelanke jakas odpalic np call of duty i nagrac pare giwer przeciaz jest tyle strzelanek i tyle samo broni w nich :)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp: Gun Foley - jakieś propozycje? 2011/06/05 10:33 #12602

  • psysutra
  • psysutra Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forumowicz
  • Platynowy forumowicz
  • Od Transu piękniejsza jest tylko cisza...
  • Posty: 1564
  • Otrzymane podziękowania: 44
Generalnie rzecz biorąc niektóre gry mają jakoś dźwięki pokodowane w archiwach, wystarczy znaleźć odpowiedni program, który te archiwa otworzy... :> Tak więc mam trochę dźwięków z UT, FarCry oraz Doom 3... :P
Goa rządzi, Goa prowadzi, Goa nigdy Cię nie zdradzi!

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp: Gun Foley - jakieś propozycje? 2011/06/05 12:21 #12603

  • N.E.X.
  • N.E.X. Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Platynowy forumowicz
  • Platynowy forumowicz
  • Posty: 2600
  • Otrzymane podziękowania: 330
Tak by było najprościej, ale to jak wycinanie sampli z utworów - cienka jazda po bandzie :P. Te dźwięki są tak charakterystyczne, że ktoś może je rozpoznać - jakaś ostra obróbka z kolei spowoduje jałowość. Przy okazji kompletuję także własną bibliotekę dźwięków dlatego wszystko chcę wykonać sam w 100% :).

Znalazłem jeszcze info o spinaczu maszynowym, takim używanym w firmach pakowniczych, podobno niektórzy korzystają jako bazę :D.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp: Gun Foley - jakieś propozycje? 2011/06/05 18:45 #12607

  • Lecter
  • Lecter Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Ekspert
  • Posty: 139
  • Otrzymane podziękowania: 3
a ogun czy drummax? One są dobre do tego typu one hitów :)
deus ex machina!
www.myspace.com/lecterpl

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp: Gun Foley - jakieś propozycje? 2011/06/06 01:02 #12613

  • N.E.X.
  • N.E.X. Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Platynowy forumowicz
  • Platynowy forumowicz
  • Posty: 2600
  • Otrzymane podziękowania: 330
Chodzi konkretnie o tą eksplozję i ogon mocnego pogłosu. Może dało by się ukręcić coś imitującego przy pomocy jakiegoś impulsu i convolution reverba, ale nie mam idei na to.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1
Zasilane przez Forum Kunena