Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: XIII Zlot Miłośników Instrumentów Klawiszowych RZGÓW 14.03.2020

XIII Zlot Miłośników Instrumentów Klawiszowych RZGÓW 14.03.2020 2020/01/21 20:52 #25447

  • Pietia
  • Pietia Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Życie jest jak muzyka po prostu płynie...
  • Posty: 4647
  • Otrzymane podziękowania: 183
Stowarzyszenie Muzyczne Forum zaprasza na kolejną imprezę z cyklu

XIII Zlot Miłośników Instrumentów Klawiszowych RZGÓW 2020

DATA IMPREZY - 14.03.2020 r. (sobota)
MIEJSCE IMPREZY - HOTEL EDEN, Rzgów k/ŁODZI, ul. Letniskowa 11/13
www.eden-hotel.pl


PROGRAM IMPREZY:

Piątek 13.03.2020 r.
od 12.00 - przyjazd chętnych i zakwaterowanie
18.00 - wspólne biesiadowanie


CZĘŚĆ I
Sobota 14.03.2020 r.

9.00 - 11.00 - Przywitanie uczestników oraz indywidualne prezentacje instrumentów klawiszowych na stanowiskach.
Każdy z obecnych będzie mógł podejść do wystawionych instrumentów i na dostępnych systemach nagłośnieniowych lub słuchawkach przetestować interesujący go model.

11.00 - 13.00 PREZENTACJE flagowych i wybranych modeli z instrumentów klawiszowych na jednym nagłośnieniu.
YAMAHA / KORG / KETRON / (...)

13.00 - 14.00 Przerwa obiadowa

14.00 - 16.00 PREZENTACJE flagowych i wybranych modeli z instrumentów klawiszowych na jednym nagłośnieniu.
YAMAHA / KORG / KETRON / (...)

16.00 - 20.00 Pokazy i prezentacje systemów nagłośnieiowych dla zespołów muzycznych oraz małych i średnich realizacji eventowych.

Dla uczestników imprezy na koniec / CZĘŚCI I / jak co roku zostaną rozlosowane wartościowe upominki od wystawców!


CZĘŚĆ II
Sobota 14.03.2020 r.

20.00 - 3.00 - KOSZMAR 2020 czyli Kolejne Ogólnopolskie Spotkania Zespołów Muzycznych Artystycznie Różnych
Integracja świata muzycznego, wspólne granie i śpiewanie na scenie oraz niekończące się rozmowy do późnych godzin nocnych przy obficie zastawionym stole.

3.00 Koniec imprezy


Niedziela 15.03.2020 r.
8.00 - 11.00 - Śniadanie dla osób nocujących w hotelu i wyjazd.


KOSZTY UCZESTNICTWA

OPCJA 1 – CZĘŚĆ I
Koszt uczestnictwa w imprezie do godz. 20.00 to kwota 150 zł
(udział w programie imprezy, obiad 2-daniowy)

OPCJA 2 – CZĘŚĆ I + CZĘŚĆ II
Koszt uczestnictwa w całej imprezie to kwota 230 zł
(udział w programie imprezy, obiad 2-daniowy + pełne wyżywienie imprezy wieczornej do godz. 3.00 z napojami, jak na weselu)

INNYCH OPCJI NIE MA!!!


NOCLEG I ZAKWATEROWANIE

UWAGA! Nie pośredniczymy w rezerwacji noclegów!
Noclegi w hotelu każdy z uczestników organizuje we własnym zakresie! Dla uczestników zlotu hotel EDEN przygotował jak co roku specjalne ceny! Ilość miejsc hotelowych ograniczona. Kontakt w sprawie noclegów i rezerwacji miejsc:

Hotel EDEN
tel.: 42 227 84 65
tel.: 601 35 38 02
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www.eden-hotel.pl


REZERWACJA UCZESTNICTWA

Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc i ogromne zainteresowanie, rezerwacji
dokonujemy wyłącznie poprzez wpłatę na konto i przesłanie zgłoszenia wraz z potwierdzeniem wpłaty na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Michał Michalski, Jeżewo 28, 89-210 Łabiszyn
Nr konta PL 86 1140 2004 0000 3802 7837 1448
tytułem: ZLOT 2020 - IMIĘ I NAZWISKO

Po dokonaniu płatności prosimy przesłać zgłoszenie na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. o następującej treści:
1. IMIĘ i NAZWISKO wpłacającego, WYBÓR OPCJI (np. OPCJA 1)
2. IMIĘ i NAZWISKO kolejnej osoby, WYBÓR OPCJI (np. OPCJA 2)
itd w zależności od ilości zgłoszonych osób

oraz treść:

/Dokonując wpłaty, która jest rezerwacją obecności na imprezie wyrażam zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883./


UWAGA! WAŻNE!
Do wysłanego zgłoszenia należy dołączyć w załączniku potwierdzenie wpłaty wygenerowane z banku lub skan dowodu wpłaty.
Po zaksięgowaniu wpłaty na koncie oraz otrzymaniu zgłoszenia poinformujemy o przyjęciu na listę uczestników w mailu zwrotnym w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania wpłaty i zgłoszenia.
Warunkiem rezerwacji jest ZAKSIĘGOWANIE WPŁATY na koncie. Samo zgłoszenie mailowe bez wpłaty nie jest ważne!
Osoby niezgłoszone nie będą miały wstępu na sale z prezentacjami !!!



REZYGNACJA Z UCZESTNICTWA
W przypadku rezygnacji z obecności na imprezie na 14 dni przed imprezą, nie ma
możliwości zwrotu kosztów - dlatego prosimy o przemyślenie swojej decyzji.



ZGŁOSZENIE INSTRUMENTU DO PREZENTACJI

Każda osoba, która przywiezie instrument na prezentację na CZĘŚĆ I zlotu po uprzednim zgłoszeniu i potwierdzeniu przez organizatorów, otrzyma 50% zwrotu kosztów uczestnictwa w imprezie w OPCJI 1 (75 zł zwrotu, uczestnik może oczywiście skorzystać z pozostałych opcji uczestnictwa, zwrot dokonany zostanie do wysokości 50% wartości OPCJI 1).

Zgłoszenia instrumentów wysyłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zgłoszenie musi być zaakceptowane i potwierdzone w celu uniknięcia zdublowania instrumentów. O szczegółach poinformujemy w odpowiedzi mailowej lub telefonicznej.



___________________________________________________________________________
REGULAMIN
Nocujący w hotelu kierują się do recepcji, gdzie otrzymają klucze do pokojów. Do każdego noclegu wliczone jest śniadanie.
Doba hotelowa zaczyna się o godz. 14.00 - dlatego jeśli pokoje nie będą jeszcze gotowe, zająć je będzie można podczas przerwy obiadowej.
Wejście na imprezę możliwe jest od godz. 9.00.
Po przybyciu na salę, każda osoba powinna okazać się dowodem tożsamości.
Po zweryfikowaniu i potwierdzeniu z listą zgłoszeń każdy uczestnik otrzyma identyfikator na smyczy reklamowej, bez którego nie wolno poruszać się po terenie organizowanego spotkania. Identyfikator powinien zawieszony być na szyi, lub być przypięty w widocznym miejscu. Każda osoba poproszona o identyfikator powinna się nim okazać na życzenie organizatorów i służb porządkowych. Bez identyfikatora osoby nie będą wpuszczane ponownie na salę. W przypadku zgubienia identyfikatora, organizator nie jest zobowiązany do ponownego jego wydania, tym samym do ponownego wpuszczenia na teren imprezy. Przy odbiorze identyfikatora uczestnicy podpisują akceptację regulaminu.
UWAGA !!! Nauczeni występującymi problemami przypominamy, iż na sali obowiązuje bezwzględny zakaz palenia, a osoby w stanie upojenia alkoholowego zakłócające przebieg imprezy, zostaną usunięte z sali bez zwrotu opłaty oraz zostaną objęte zakazem obecności na kolejnych imprezach tego typu organizowanych przez Muzyczne Forum.


PYTANIA I KONTAKT
W razie pytań dodatkowych prosimy o kontakt pod adresem mailowym

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zapisy i zgłoszenia uczestnictwa - Michał - tel. 698 106 964, Przemek - tel. 511 468 991
Zgłoszenia instrumentów do prezentacji - Marcin - tel. 518 600 868
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Zasilane przez Forum Kunena