Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Poszukuję styli do Korga Pa 1 X pro 2015/02/20 14:40 #22774

  • lukas77
  • lukas77 Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Świeżak
  • Posty: 3
  • Otrzymane podziękowania: 0
Czesc wszystkim.
Jestem muzykiem,klarnecistą . Od 7 lat mam Korga Pa1 X Pro i dzielnie mi służy jako przenosny fortepian.
Obsługuję ten instrument w stopniu podstawowym.
Chciałbym zapytać czy można dokupić do niego gotowe style pod konkretne utwory, czy jest duża przepasc jesli chodzi o Pa3.
Mam też VOICELIVE Touch 2 TC HELIKON i nie wiem co trzeba zrobić by arander zmieniał harmonię.
Touch działa tylko jak podaję mu sygnał poprzez trójdzwięk prawej ręki.
Pozdrawiam

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Poszukuję styli do Korga Pa 1 X pro 2015/02/20 17:13 #22775

  • Pietia
  • Pietia Avatar
  • Wylogowany
  • Master
  • Master
  • Życie jest jak muzyka po prostu płynie...
  • Posty: 5193
  • Otrzymane podziękowania: 193
Proszę skontaktować się z człowiekiem, który takie style produkuje. Podaję email do kontaktu: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - obawiam się tylko, czy takie style zagrają na modelu pa1x, jako że powstają na serii z linii pa2x
Dla jednych nie będzie różnicy dla innych jak najbardziej. Wszystko jest kwestią pieniędzy.
Bez dwóch zdań pa3x jest doskonalszym instrumentem niż pa1x
Pozdrawiam

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Pietia.

Poszukuję styli do Korga Pa 1 X pro 2015/02/20 20:22 #22776

  • lukas77
  • lukas77 Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Świeżak
  • Posty: 3
  • Otrzymane podziękowania: 0
Dziękuję za odpowiedz.
Nie miałem okazji popróbować brzmień i styli Pa3.
Przez ostatnie 25 lat grywałem tylko w żywym składzie a Pa1 zakupiłem tylko do zabawy w domu.