Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Korg Pa600 czy Yamaha S750 - granie z mid, mp3 2014/11/26 23:53 #22555

  • rafiki732
  • rafiki732 Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Świeżak
  • Posty: 2
  • Otrzymane podziękowania: 0
Pietia mam do Ciebie ogromną prośbe abyś udzielił mnie jak i wielu innym istotnych kilku informacje gdyż nie ma nic na ten temat

gram od kilku lat na yamaha psr s700 ale siadły:)
-postanowiłem zmienić na cos nowego ,gram wesela z łapy natomiast zabawy wiejskie itp play mp3\midi same nowosci disco + własny wokal
na jeden dzień ze sklepu zabralem korga Pa600 kolejnego dnia yamaha psr s750
na słuch wydaje mi sie że brzmienia stylów korga są niebo lepsze od yamaha gdzie wydaja mi się przesłodzone , następnie odtwrzałem mp3 pa600\ - wav psr s700
moje zaskoczenie było straszne gdyż nastawiłem sie juz na kupno yamahy . KORG pa600 odtwarza pliki mp3 niebo lepiej jak yamaha wav dlaczego? są dynamiczne czyste super słychac, fajnie sie spiewa
Do pa600 nie mogę sie troszke przekonać przez interfejs, mała liczba plików np. mp3\ midi na wyświetlaczu , przy każdym wyborze muszę potwierdzać plik naciskajac select jeżeli sie nie myle po czym wywala na strone główna i ponownie trzeba wchodzic do katalogu plików.

jest możliwość rozbudowanie 1giga pamieci ? na stałe

jest możliwość aby było to prostrze jak w yamaha np psr s700 w katalogu pulpit jest przedzielony na pół "[ | ]" po 5piosenek i zakładki. Po wybraniu piosenki wciskam play leci mogę szukać kolejnej. Jest to dla mnie istotne gdyż często na zabawach głównie itp muszę mieć wszystko pod ręką a nie wykonywać każdej czynnosci ponownie

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez rafiki732.

Korg Pa600 czy Yamaha S750 - granie z mid, mp3 2014/11/27 10:26 #22556

  • Pietia
  • Pietia Avatar
  • Wylogowany
  • Master
  • Master
  • Życie jest jak muzyka po prostu płynie...
  • Posty: 5193