Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

hurtowa zmiana wysokości sampli wybranych kanałów 2014/06/14 15:25 #22283

  • patent
  • patent Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Młodszy forumowicz
  • Młodszy forumowicz
  • Posty: 24
  • Otrzymane podziękowania: 0
Da rade tak jak w tytule zmienić hurtem wartość pitch wybranych sampli? Np. mam ułożoną pętle z wykorzystaniem wielu kanałów, ale nie chciałbym zmieniać pitch kanałów z perką i nie chciałbym zmieniać prędkości wygrywanych sampli (dlatego suwak master pitch odpada). Ewentualnie można by wysłać wybrane kanały na szynę fx'ów i tam za pomocą jakiejś wtyczki podwyższyć/obniżyć wysokość sampli. Jaka wtyczka by się do tego nadawała najlepiej? Na tę chwilę po prostu zgrywam pattern do osobnego pliku (bez perki) i wrzucam ten plik na nowy kanał, ale tu jest dużo kombinacji, bo po podwyższeniu nie zawsze wszystko gra tak jak powinno i trzeba wrócić i dostroić pojedyncze sample. A jak chce się co nieco zmienić pętle to znów trzeba tworzyć nowy plik itd. Precyzując: da się jakoś zlinkować gałki pitch wybranych kanałów do jednej gałki na osobnym kanale lub coś w tym rodzaju?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

hurtowa zmiana wysokości sampli wybranych kanałów 2014/06/15 05:42 #22284

  • N.E.X.
  • N.E.X. Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forumowicz
  • Platynowy forumowicz
  • Posty: 2600
  • Otrzymane podziękowania: 330
Tak, poszukaj dowolnej wtyczki typu Pitch Shifter. Możesz pobrać też darmową paczkę ReaPack od Cockos która zawiera tego rodzaju narzędzie.
Za tę wiadomość podziękował(a): patent

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

hurtowa zmiana wysokości sampli wybranych kanałów 2014/06/15 09:51 #22285

  • patent
  • patent Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Młodszy forumowicz
  • Młodszy forumowicz
  • Posty: 24
  • Otrzymane podziękowania: 0
Dzięki, zastanawiałem się po prostu czy fl studio ma taką opcję wbudowaną, ale z tego co wynika to potrzebuje zewnętrznej wtyczki.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1
Zasilane przez Forum Kunena