Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

NuForce uDAC – 2 - czy warto kupić? 2014/03/16 00:28 #22069

  • dzalvsek
  • dzalvsek Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Świeżak
  • Posty: 3
  • Otrzymane podziękowania: 0
Witam. Nie znalazłem na forum nic podobnego, dlatego też postanowiłem założyć temat.

Od niedawna korzystam z wtyczek VSTi podczas grania live. Problem w tym, że mam laptopa ze zintegrowanym Realtekiem nie najwyższych lotów. Pytanie, czy taki sprzęt w jakimś słyszalnym stopniu poprawił by jakość dźwięku? Uprzedzam, że nagrywanie NIE jest żadnym kryterium wyboru, chodzi mi tylko o występy.

Oto w/w sprzęt:

chilloutstudio.com/produkty/nuforce-udac-2/

Proszę o porady, czy się nada, może lepiej kupić coś innego gdyż w sprzęcie tego typu jestem raczej zielony :)

Budżet max 600zł (niestety ani grosza więcej)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

NuForce uDAC – 2 - czy warto kupić? 2014/03/16 12:56 #22070

  • N.E.X.
  • N.E.X. Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forumowicz
  • Platynowy forumowicz
  • Posty: 2600
  • Otrzymane podziękowania: 330
Generalnie interfejs ma zapewnić komunikację z komputerem w obie strony, na wyjście i na wejście, ważne są więc przetworniki. W praktyce te na wyjściu w kartach zintegrowanych w dzisiejszych czasach wcale nie są kiepskiej jakości, po prostu grają i są dobre. Za to wejścia są fatalne, oszczędza się właśnie na tych drugich bo muzykę ludzie odtwarzają ale jak już coś nagrywają to raczej maksymalnie mikrofon za parę złotych, wejścia są więc mocno okrojone. Interfejs zawsze warto mieć bo jest to niemal podstawa, nawet jeżeli różnica będzie minimalna, a uwierz że taka właśnie będzie.

Urządzenie które przedstawiłeś jest typowo domową konstrukcją. Za tę cenę dostaje się dobrej jakości sprzęt ponieważ budżet nie idzie na inne opcje takie jak przedwzmacniacze itd. Z mojego punktu widzenia martwią mnie trzy kwestie: