Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT:

Od czego mam zacząć? - przy produkcji trancu... 2012/06/19 11:43 #16437

  • Genex
  • Genex Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Świeżak
  • Posty: 18
  • Otrzymane podziękowania: 0
Witajcie jestem laikiem w temacie produkcji muzyki i dopiero zaczynam swą przygodą z programami typu daw, -jakiś czas temu obczaiłem demko fl studio 9...ale na start wybrałem Reapera - ma chyba wszystko czego mi potrzeba i jest ze spolszczeniem, więc to jakieś uproszczenie.

-Gatunek w jakim chcę tworzyć to trance i wiem że niełatwe to zadanie nim stworze dobry wałek...
-wybrałem już kilka wtyczek vsti m.in: minimonsta, sylenth1 i Z3TA Plus...

-Teraz kolej na kilka głupich pytań, czego mi jeszcze brak w tym dawie, aby móc produkować od zaraz, chodzi mi o:
- sound banki,
- trance loopy,
-jeszcze lepsze wtyczki...z futurystycznymi dzwiękami...-może mam brać te - absynth 5 albo omnisphere
-i czym mam wyprodukować bassline? jakim pluginem? -warto się pchać w nexusa 2...

-Czekam na odp? najlepiej podawajcie listę pluginów i innych rzeczy które są mi do produkcji niezbędne...

-(może używa ktoś reapera do produkcji trancu proszę o opinie...)

-z góry wam dziękuje i przepraszam za brak terminów, ale dopiero zaczynam i jestem amatorem -pozdro

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp: Od czego mam zacząć? - przy produkcji trancu... 2012/06/19 12:09 #16438

  • MadDziadPL
  • MadDziadPL Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forumowicz
  • Platynowy forumowicz
  • Muzyka łagodzi obyczaje.
  • Posty: 658
  • Otrzymane podziękowania: 61
Elo.
Powiem tak:
Temat produkcji jest jak najbardziej indywidualny,aczkolwiek są pewne zasady oraz narzędzia które wspomagają proces twórczy;)