Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Witam serdecznie, potrzebuje porady.

Witam serdecznie, potrzebuje porady. 2015/10/19 23:41 #23177

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Przepraszam, że tak na powitanie szukam odpowiedzi, ale jestem kompletnie zielony w tym temacie. Od jakiegoś czasu pracuje w fl studio z początku zaczynałem od takich gatunków jak ambient i pokrewne. Ostatnio bardzo zainteresowałem się muzyką klasyczną (filmową), w której chciałbym spróbować swoich sił. Dlatego też chce się poradzić jakie wtyczki do takiego gatunku najlepiej się nadają.
Pozdrawiam.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Witam serdecznie, potrzebuje porady. 2015/10/21 17:07 #23182

• adrian0
  • adrian0 Avatar
  • Doświadczony
  • Elektroniczna, akustyczna... Muzyka jest piękna :)
  • Otrzymane podziękowania: 2
Krótko mówiąc na to o co pytasz nie ma jednoznacznej odpowiedzi, ponieważ tutaj główną rolę odgrywa wyobraźnia i inspiracje :) Różne wtyczki dają praktycznie nieograniczone możliwości, jedne brzmią tak drugie inaczej, zawsze można coś wykręcić co ciekawie i niepowtarzalnie zabrzmi. O to właśnie w tym wszystkim tu chodzi. Mimo tego jeżeli faktycznie mam coś wskazać czy polecić - bo sam również siedzę w tych gatunkach, które sam opisujesz - mogę doradzić Ci wtyczki STS bądź HG Fortune. Przepełnione dźwiękami otoczenia, tła - nie wiem jak to fachowo nazwać :) jeśli ambient to powinno Ci się spodobać. Co do tworzenia muzyki - jak ja to nazywam - "pod obraz" to pewnie jakieś programy imitujące dźwięki instrumentów smyczkowych, Edirol Orchestral, z darmowych to z pewnością DSK. GTG daje fajne stringsy syntezatorowe z zeszłych dziesięcioleci oraz mnóstwo gałek do modulacji. Większości nazw nie pamiętam, za to znakomicie pamiętają je google :) wystarczy wpisywać do wyszukiwarki odpowiednie frazy i wytrwale szukać :)
Naciśnij PLAY :)

Witam serdecznie, potrzebuje porady. 2015/10/22 15:47 #23184